موبایل نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت ۱۰ پلاس فاش شد

نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، شایعات اخیر پیرامون طراحی آن را تأیید می‌کنند.

با نزدیک‌شدن به تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۱۰، تصاویر و شایعات بی‌پایان پیرامون فبلت غول‌آسای سامسونگ،زبان طراحی و جزئیات مربوط‌به آن را برایمان برملا می‌کنند. هم‌اکنون می‌دانیم که دوربین سلفی نوت ۱۰ درست‌مانند برادرانش از سری گلکسی اس ۱۰، درون حفره‌ای داخل نمایشگر جای دارد، با این تفاوت که به‌جای گوشه‌ی نمایشگر، در میانه‌ی لبه‌ی بالا قرار خواهد داشت.

از جمله‌ی گمانه‌زنی‌های دیگر پیرامون گلکسی نوت ۱۰، می‌توان به شایعات مربوط‌به وجود مدلی با دوربین اصلی چهارگانه، طراحی مکعبی با لبه‌های تیزتر و بهره‌گیری فبلت موردانتظار سامسونگ از قلم اس‌پن مشابه نسل گذشته اشاره کرد.

53bd864e-2391-4d5e-8b72-3acd3b3a95ee

استراتژی سامسونگ برای نام‌گذاری گلکسی نوت ۱۰ یکی از مواردی است که ابتدا در مورد آن در اشتباه بودیم. شایعات حاکی از آن بودند که امسال شاهد رونمایی چند مدل از گوشی نوت، شامل یک نسخه‌ی پایه، یک نسخه‌ی «پرو» و یک نسخه‌ی ۵G‌ خواهیم بود. حال به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها با پیش‌گرفتن استراتژی مشابه به خانواده‌ی گلکسی اس، مدل‌ گلکسی نوت ۱۰ پرو را با نام گلکسی نوت ۱۰ پلاس روانه‌ی بازار خواهند کرد.

اطلاعات جدید به‌لطف انتشار عکس‌های واقعی فاش‌شده توسط صفحه‌ی توییتر TechTalkTV از گوشی گلکسی نوت ۱۰ به‌دست آمده‌اند. براساس این تصاویر، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، حفره‌ی مربوط‌به دوربین سلفی در میانه‌ی لبه‌ی بالایی نمایشگر جای داشته و قطر کم‌تری نسبت به حفره‌ی دوربین سلفی در گلکسی اس ۱۰ دارد.

9028e5fe-5f2b-4f35-8233-969fabe68e6f

تصویر نامفهوم مربوط‌به پنل پشتی گلکسی نوت ۱۰، درست‌مانند آنچه پیش‌تر در تصاویر رندر دیده بودیم، مجموعه‌ی دوربین اصلی را با چینشی عمودی در گوشه‌ی سمت چپ نشان می‌دهد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها چینش افقی نسل گذشته را کنار گذاشته‌اند.

در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد صحت‌وسقم تصاویر فاش‌شده اظهارنظر کرد؛ اما چنانچه حقیقی باشند، نخستین نگاه ما به گلکسی نوت ۱۰ پلاس حاصل کرده‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *