موبایل جدید سامسونگ احتمالا یک پرچمدار است

به نقل از دیجیاتو

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ سال ۲۰۲۱ موبایل جدیدی به نام گلکسی M62 را معرفی می‌کند که با مشخصات قابل توجه احتمالاً قوی‌ترین گوشی سری M لقب خواهد گرفت.

به گزارش Sammobile، موبایل جدید سامسونگ از سری M شماره مدل SM-M625F را دارد، بنابراین با توجه به شماره مدل و رویه سامسونگ در نامگذاری محصولات این سری در چند سال اخیر، موبایل جدید سری M گلکسی M62 نام خواهد داشت.


بر اساس آنچه در گزارش نوشته شده، قوی‌ترین موبایل سری M گلکسی M40 بود که سال ۲۰۱۹ به بازار آمد و سپس شاهد عرضه گلکسی M51 در سال ۲۰۲۰ بودیم، بنابراین منطقی است که موبایل جدید این سری گلکسی M62 نام داشته باشد.

در ادامه گزارش نوشته شده که گلکسی M62 احتمالاً حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست این گوشی فقط در یک مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و یا این ظرفیت مربوط به نسخه گران قیمت می‌شود، ولی در هر صورت بیشترین ظرفیت حافظه داخلی است که توسط یکی از گوشی‌های سری M ارائه می‌شود.

سال ۲۰۲۰ برخی از مدل‌های سری گلکسی M سامسونگ از لحاظ ظرفیت باتری فوق العاده عمل کردند و برای مثال شاهد عرضه گلکسی M51 با باتری حجیم ۷ هزار میلی آمپر ساعتی بودیم. گلکسی M62 نیز احتمالاً علاوه بر بهره مندی از باتری پرظرفیت، از نظر حافظه داخلی نیز سری M را ارتقا خواهد داد.

سازنده کره‌ای پیشتر نسخه ارزان‌تر گلکسی S20 یعنی S20 فن ادیشن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی کرده است، بنابراین عرضه برخی از مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی سری گلسی با این ظرفیت دور از انتظار نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *