مشخصات کامل دوربین One Plus 12 اعلام شد

دوربین اصلی پرچم‌دار جدید وان پلاس به حسگر لیتیا LYT-T808 سونی که قبلاً در گوشی تاشدنی وان پلاس Open دیده بودیم، مجهز خواهد شد.

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از پرچم‌دار مورد انتظار One Plus 12 هرروز اطلاعاتی از مشخصات این گوشی فاش می‌شود؛ اما این‌بار، وان پلاس به‌طور رسمی جزئیات دوربین پرچم‌دارش را اعلام کرده است.

وان پلاس پستی در شبکه‌ی اجتماعی Webio منتشر کرد و در آن بر شایعات استفاده از حسگر برند جدید لیتیای سونی در دوربین اصلی وان پلاس ۱۲ مهر تأیید زد.

وان پلاس ۱۲ از حسگر سونی لیتیا LYT-808 بهره می‌برد که پیش از این در گوشی تاشدنی وان پلاس Open آن را دیده بودیم. این حسگر ۱/۱٫۴ اینچ، با ساختار پیکسلی ترانزیستوری ۲ لایه تولید شده است.

نمونه‌ی تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی وان پلاس ۱۲نمونه‌ی تصاویر ثبت شده با پریسکوپ اصلی وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ از دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 و حسگر ۱/۲ اینچ بهره می‌برد که زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال دارد. وان پلاس به‌طور رسمی وجود نمایشگر ProXDR با وضوح ۲K در این پرچم‌دار را تأیید کرد (ProXDR نام تجاری پنل اولد وان‌پلاس است).

کاربران انتظارات زیادی از وان پلاس ۱۲ دارند. همان‌طور که وان پلاس ۱۱ و وان پلاس ۱۱R از گوشی‌های محبوب این شرکت هستند، انتظار می‌رود وان پلاس ۱۲ هم پرچم‌دار محبوبی باشد. احتمالاً وان پلاس از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 همراه با رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند.

وان پلاس ۱۲ احتمالاً با باتری ۵٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات رونمایی می‌شود. اطلاعاتی از قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ دردسترس نیست؛ اما احتمالاً قیمت این پرچم‌دار مشابه قیمت گوشی پرچم‌دار برندهای دیگر باشد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط