مدیر اجرایی سامسونگ فناوری ارتباط ماهواره‌ای سری Galaxy S24 را تأیید کرد

سری Galaxy S24 سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود.

«پارک یونگ این» رئیس LSI System سامسونگ تأیید کرد که گوشی‌های گلکسی از سال آینده میلادی از خدمات ارتباط ماهواره‌ای برای تماس‌های اضطراری پشتیبانی خواهند کرد. با این توضیحات، سری گلکسی S24 سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود.

اپل و هواوی جزو شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه دستگاه‌هایی با قابلیت اتصال به ماهواره و برقراری ارتباط ماهواره‌ای برای شرایط اضطراری هستند. باوجودی که حدود دو نسل آخر گوشی‌های آیفون به چنین قابلیتی مجهز هستند و از آن پشتیبانی می‌کنند، اما سامسونگ هنوز دستگاه‌های خود را به چنین ویژگی مجهز نکرده است. حالا به‌نظر می‌رسد با آمدن سری جدید گوشی‌های گلکسی،‌ کاربران سامسونگ نیز می‌توانند از قابلیت اتصال ماهواره‌ای در دستگاه‌های خود بهره ببرند.

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی جدید را به ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند

درجریان رویداد نمایشگاهی SEDEX سال ۲۰۲۳ پارک یونگ، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های نسل جدید گلکسی این شرکت به فناوری ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌شوند. این موضوع می‌تواند به اگزینوس مودم ۵۳۰۰ که از ارتباطات دوطرفه ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند نیز ارتباط داشته باشد. البته خبرهای مختلفی در مورد عرضه گلکسی S24 اولترا با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و استفاده از دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اگزینوس ۲۴۰۰ در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس منتشر شده است. باید دید تراشه‌های اسنپدراگون چگونه از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط