مدیرعامل توییتر از سمت خود کناره‌گیری کرد

جک دورسی بنیانگذار توییتر رسما از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی کناره‌گیری کرد.

شرکت توییتر رسما این خبر را که برای اولین بار توسط خبرگزاری CNBC منتشر شد، تایید و اعلام کرد پاراگ آگراوال، مدیر ارشد فناوری توییتر، بر صندلی مدیرعاملی این شرکت تکیه خواهد زد.

با این حال، در بیانیه توییتر آمده که جک دورسی همچنان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در این شرکت ایفای نقش خواهد داشت. همچنین طبق گفته این شرکت، برت تیلور نیز به عنوان رئیس جدید هیات مدیره توییتر انتخاب شده است.

دورسی در شرایطی از سمت خود استعفا کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون هدایت این شرکت را بر عهده داشته است. نکته جالب آنکه وی در سال ۲۰۰۸ از سمت مدیرعاملی توییتر کنار گذاشته شد.

جک دورسی طی بیانیه‌ای در خصوص این تصمیم خود نوشت: تصمیم گرفتم توییتر را ترک کنم چراکه معتقدم این شرکت اکنون آمادگی جدا شدن از بنیانگذارانش را دارد. من به پاراگ به عنوان مدیرعامل توییتر قویا اعتماد دارم. تلاش‌های وی در ۱۰ سال اخیر، بسیار تحول‌آفرین بوده است. به شخصه، عمیقا از مهارت، قلب و روح او سپاسگزارم و اکنون زمان مدیریت او فرا رسیده است.

پاراگ آگراوال، مدیرعامل جدید توییتر از سال ۲۰۱۱ و به عنوان مهندس بخش تبلیغات همکاری خود را با این شبکه اجتماعی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۸ به سمت مدیر ارشد فناوری این شرکت منصوب شد.

منبع:ITiran

آموزش دوره -+Network

مطالب مرتبط