موبایلاخبار جدیدرویداد ها

ماکت آیفون se 4 منتشر شد

وب‌سایت ژاپنی Macotakara اخیراً تصاویری از ماکت آیفون se 4 منتشر کرده است که شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۴ دارد. این تصاویر به‌وضوح نشان می‌دهند که آیفون SE 4 از طراحی مشابه با آیفون ۱۴ بهره می‌برد و با قاب‌های موجود برای آیفون ۱۴ نیز سازگار است. علاوه بر این، برخی اطلاعات حاکی از آن است که نسخه‌ای بزرگ‌تر از این مدل نیز در حال آزمایش است که احتمالاً هم‌اندازه‌ی آیفون ۱۴ پلاس خواهد بود.

تصاویر ماکت آیفون se 4 منتشر شد

ماکت آیفون se 4 منتشر شد

تصاویر منتشرشده تقریباً تمام شایعات قبلی را تأیید می‌کنند. این نمونه آزمایشی دارای یک دوربین تکی در پشت، یک سوئیچ بی‌صدا به‌جای دکمه‌ی اکشن و یک بریدگی کوچک‌تر در قسمت بالای نمایشگر است که میزبان سیستم Face ID است. نکته‌ی جالب در این مدل، حذف دکمه اکشن جدید آیفون‌های سری پرو است که به جای آن از سوئیچ بی‌صدا سنتی استفاده شده است.

ماکت آیفون se 4 منتشر شد

براساس گزارش‌ها، ماکت آیفون se 4 دقیقاً با آیفون ۱۴ مطابقت دارد و برابر با ۱۴۶٫۷ در ۷۱٫۵ در ۷٫۸ میلی‌متر است. با این حال، سوئیچ بی‌صدای آیفون SE 4 ظاهراً کمی کوچک‌تر از نسخه‌ی موجود در آیفون ۱۴ خواهد بود. اگرچه شایعاتی درباره‌ی نسخه‌ی بزرگ‌تر این گوشی نیز وجود دارد، به نظر می‌رسد که اپل تنها یک نسخه از آیفون SE 4 را روانه بازار خواهد کرد.

انتظار می‌رود آیفون SE 4 در بهار سال آینده معرفی شود. این گوشی احتمالاً از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با کیفیت بالا بهره‌مند خواهد بود و از تراشه‌ی قدرتمند A18 اپل استفاده می‌کند که علاوه بر بهبود عملکرد، قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را فراهم می‌کند. همچنین، آیفون SE 4 به یک دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که عملکرد بهتری در عکاسی و فیلم‌برداری ارائه می‌دهد. پشتیبانی از مودم ۵G نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل است که اتصال سریع‌تری را در شبکه‌های ارتباطی فراهم می‌کند.

مطالب پیشنهادی

حلقه هوشمند اپل خود را وارد رقابت با سامسونگ می‌کند

آیفون SE 4 و آیپد ایر جدید احتمالا اوایل ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا