مانیتور ۵ میلیونی جدید Lenovo حتی از گوشی‌ها هم باریک‌تر است!

Lenovo مانیتور اقتصادی جدید Xiaoxin 25 را در چین رونمایی کرده است که نسبت‌به قیمتش، ویژگی‌های خوبی دارد.

مانیتور جدید Xiaoxin 25 مخصوص کسانی است که به‌دنبال گزینه‌ای خوش‌قیمت می‌گردند. این محصول که به‌تازگی رونمایی شده است، طراحی جذابی دارد و از پنل باکیفیت استفاده می‌کند.

برخی از محصولات سری شیائوشین مثل تبلت لنوو Xiaoxin در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند؛ اما هنوز اثری از مانیتور شیائوشین در فروشگاه‌های بین‌المللی نیست. شاید این محصول در آینده روانه‌ی بازارهای خارج از چین هم بشود.

مانیتور لنوو Xiaoxin 25 فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود و دارای طراحی آینده‌نگرانه است. باریک‌ترین قسمت آن فقط ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد که از بیشتر گوشی‌ های موجود در بازار کمتر است.

مانیتور جدید لنوو از سه طرف حاشیه‌ی ۲ میلی‌متری دارد، اما بخش پایینی دارای حاشیه‌ی ضخیم‌تری است. پایه‌ی مانیتور Xiaoxin 25 قابل جدا شدن است و سوراخی برای عبور کابل و قسمتی برای قرار دادن گوشی‌ دارد. همچنین این مانیتور از پایه‌ی VESA پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش ۲۴٫۵ اینچ مانیتور اقتصادی لنوو از نوع IPS LCD است؛ نور پس‌زمینه‌ی LED، وضوح ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل (FHD)، نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۹ جزو دیگر مشخصات این مانیتور است. شیائوشین ۲۵ عمق رنگ ۸ بیتی (۶ بیت + FRC)، شدت روشنایی معمولی ۲۵۰ نیت و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

مانیتور Xiaoxin 25 می‌تواند ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش دهد و نسبت کنتراست ۱۳۰۰:۱ و زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد. همچنین، این صفحه نمایش از تکنیک DC Dimming برای تنظیم نور استفاده می‌کند و گواهی‌های محافظت از چشم Eyesafe Display 2.0 و نور آبی کم TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

قیمت مانیتور لنوو Xiaoxin 25 تنها ۶۹۹ یوان (حدود ۹۵ دلار) در چین تعیین شده است. این محصول موقتاً با قیمت ۵۹۹ یوان (۸۰ دلار) فروخته می‌شود.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط