قابلیت‌های جدید GTA 6؛ بزرگ‌ترین بازی تاریخ در راه است؟؟

از زمان اعلام ساخت GTA 6، طرفداران انتظار یک بازی ویژه رو داشتند و با توجه به اطلاعات فاش‌شده، طرفداران را بیشتر امیدوار کرده.

بسیاری از طرفداران حتی قبل از معرفی جی تی ای ۶ قابلیت‌های مورد نظر خود را لیست کرده بودند. ساختمان‌های قابل دسترسی، یکی از خواسته‌های بزرگ طرفداران است.

امکان ورود به همه ساختمان ها

اولین تریلر GTA 6 صحنه‌های زیادی وجلوه های زیبایی از ساختمان ها داشت. در نسخه های قبلی، نمیتوانستید به تعداد زیادی از ساختمان ها وارد شوید .طرفداران امیدوارند در GTA 6، تعداد ساختمان‌‌های قابل دسترس بیشتر شود.

با توجه به اینکه جی تی ای ۶ در زمان شکوفایی و تب تاب هوش مصنوعی منتشر خواهد شد. گیمرها منتظرند استفاده گسترده از ان را در تمام ابعاد ببینند برای مثال NPC-های پلیس پاسخ مناسب‌تر و طبیعی تری به اقدامات مختلف بازیکن نشان دهند.

تعیین درجه سختی

یکی دیگر از خواسته های گیمرها تعیین درجه سختی بازی است جی تی ای ۵، آخرین نسخه‌ی GTA که ۱۰ سال پیش منتشر شد، سطح دشواری کمتری در بین بازی‌های هم‌سبک خود دارد.

در بازی GTA 5 گیمر های مبتدی و حرفه‌ای، همگی باید در یک سطح بازی کنند. طرفداران امیدوارند بازی GTA 6 امکان تعیین سطح بازی را به گیمر بدهد.

معمولاً در سری بازی‌‌های GTA ویژگی‌های شخصیت‌ی کارکتر بازی چندان در مرکز توجه قرار نمی‌گیرد. با توجه به ارتباط دو قهرمان اصلی GTA 6 در تریلر اول، طرفداران فکر می‌کنند احتمال تعاملات دقیق و مناسب با شخصیت‌ها در این بازی بیشتر است.

طرفداران خواهان توجه به ویژگی‌های فردی شخصیت‌ها، توانایی‌های منحصر‌به‌فرد هر یک از آن‌ها و انگیزه و واکنش مناسب برای هر کارکتر هستند.

دو بازی GTA 5 و GTA Online سرقت‌های بزرگی دارند ولی تعدادشان محدود است. آن‌ها بسیار مهیج هستند اما پس از مدتی جذابیت‌های خود را از دست‌ می‌دهند. طرفداران می‌خواهند بازی GTA 6 دارای سرقت‌های کوچک و پویا باشد.

مطالب مرتبط