فروش سری بازی‌های کال آو دیوتی از مرز ۴۰۰ میلیون نسخه فراتر رفت

در پی موفقیت‌های بازی Call of Duty: Warzone و عبور بازیکنان این عنوان از مرز ۱۰۰ میلیون نفر، شرکت اکتیویژن از آمار فروش فرنچایز محبوب‌اش پرده برداشت. اولین نسخه کال آو دیوتی در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و جدیدترین قسمت از این مجموعه هم در سال گذشته به بازار آمد. طی حضور ۱۸ ساله Call of Duty در عالم بازی‌های ویدیویی، این عنوان به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده و همین موضوع موجب فروش ۴۰۰ میلیون نسخه‌ از آن در سراسر جهان شده است.

علاوه‌بر خبر فروش حیرت‌انگیز این مجموعه، اخبار جالبی نیز پیرامون اعداد و ارقام فعالیت‌های کاربران در بازی Call of Duty: Warzone به انتشار رسیده است که برای هواداران سری کال آو دیوتی هم جالب توجه خواهد بود. از زمان انتشار تا این لحظه، ۲۶.۴ میلیارد چتر نجات به استقرار درآمده، ۲۸.۸ میلیارد بازی مختلف انجام شده، ۸.۱ میلیارد هم‌تیمی از مرگ برگشته و احیا شده‌اند، و ۸.۳۳ میلیارد بازیکن در منطقه گولاگ با یکدیگر جنگیده‌اند.

اگر به شوترهای اول شخص علاقه دارید و از طرفداران قدیمی بازی هستید، احتمالاً تا امروز سراغ Warzone رفته‌اید. به‌روزرسانی فصل سوم این عنوان از تاریخ ۲۲ آوریل در دسترس قرار گرفته شامل ویژگی‌هایی نظیر نقشه‌های جدید، اوپراتورهای تازه‌تر، سلاح‌های کارآمد و موارد مختلف دیگر است. همچنین اگر از عدم حضور زامبی‌ها در نسخه‌های جدید کال آو دیوتی دلخور هستید و حس می‌کنید کمبود این بخش هیجان‌انگیز باعث یکنواختی گیم‌پلی شده است، آپدیت فصل سوم Call of Duty: Warzone سورپرایزتان خواهد کرد.

گرچه هنوز انتقادات بسیاری درباره سیاست‌های اکتیویژن وجود دارد و برخی گیمرها از تکراری بودن گیم‌پلی بازی‌های این سری اعلام نارضایتی کرده‌اند، اما همچنان کال آو دیوتی جزو محبوب‌ترین‌ آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. حداقل با توجه به فروش ۴۰۰ میلیون نسخه در سرار دنیا و افزایش روزانه تعداد بازیکنان، می‌توان تا حدود زیادی از محبوب بودن بازی مطمئن شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *