شایعه: بازی Modern Warfare 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

به نقل از ویجیاتو

هنوز بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر نشده است که شایعات به ساخت بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 اشاره دارند.

تام هندرسون (Tom Henderson) فردی شناخته شده بین طرفداران Call of Duty محسوب می‌شود و اعلام کرده که در سال ۲۰۲۱، شاهد عرضه بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 خواهیم بود.

استودیو Infinity Ward در سال ۲۰۱۹ سری Modern Warfare را ریبوت کرد و پس از موفقیت بسیار زیاد آن، در فکر ساخت یک دنباله هست. نکته عجیب اما این است که عرضه شدن Call Of Duty: Modern Warfare 2 در سال ۲۰۲۱، خلاف بازه زمانی ۳ ساله این مجموعه هست. استودیو Sledgehammer Games سومین توسعه دهنده این سری محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ بازی Call of Duty: World War 2 را توسعه داده بود.

بر اساس چرخه سه ساله ساخت این سری، نسخه سال ۲۰۲۰ باید توسط استودیو Sledgehammer ساخته می‌شد، اما استودیو Treyarch مجبور شد تنها با فرصتی دو ساله اینکار را انجام ‌دهد. اگر این شایعه نیز حقیقت داشته باشد، در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه عنوانی خواهیم بود که توسط Infinity Ward توسعه داده می‌شود. از این رو Sledgehammer پنج سال برای ساخت بازی خود فرصت خواهد داشت.

ریبوت سری Modern Warfare برای اکتیویژن موفقیت زیادی به همراه داشت و توانست به پرفروش‌ترین نسخه از این سری تبدیل شود. از این رو ساخت یک دنباله کاملا قابل درک هست.

 

 

منبع: gamerant

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *