شرکت اپل ارزش مبادله تجاری برخی مدل‌های آی‌فون خود را افزایش داد

یکی از مشکلات مبادلات تجاری رسمی این است که کمپانی‌ها همواره رقمی کمتر از حد ایده‌آل را به مشتریان خود پرداخت می‌کنند. با این‌حال یکی از مزایای چنین مبادلاتی این است که شرکت‌ها تقریبا همواره پذیرای دستگاه کاربران بوده و فروشندگان ناچار به تلاش جهت یافتن خریدار نخواهند بود. در نتیجه ریسک کلاه‌برداری و حتی سرقت دستگاه نیز کاهش خواهد یافت.

بر این اساس آن‌دسته از مالکان آی‌فون که در خصوص واگذاری فروش هندست خود به اپل تا حدودی مردد هستند؛ بایستی بدانند که این برند آمریکایی در واقع ارزش آی‌فون‌های خود را افزایش داده است. این موضوع بدان معناست که چنان‌چه کاربران به‌دنبال مبادله دستگاهی با شرایط عالی باشند؛ در این‌صورت بایستی نسبت به گذشته مبلغ بیش‌تری را دریافت نمایند. به‌عنوان مثال گوشی آی‌فون ۱۱ پرو مکس اپل پیش‌تر با حداکثر قیمت ۵۰۰ دلار از مشتریان خریداری می‌شد؛ اما اکنون این رقم به ۵۱۵ دلار افزایش یافته است. آی‌فون ۱۱ پرو نیز شرایط مشابهی را تجربه نموده و با رشد قیمت ۵ دلاری اکنون حداکثر ۴۶۵ دلار ارزش دارد.

اگرچه این افزایش قیمت به لحاظ کمی چندان چشمگیر به‌نظر نمی‌رسد؛ اما کماکان در مقایسه با ارقام پیشنهادی پیشین اپل افزایش یافته و کماکان می‌تواند به منزله روشی بهتر و ایمن‌تر برای فروش آی‌فون شما (نسبت به فروش گوشی به‌صورت شخصی) قلمداد شود. این افزایش ارزش صرفا روی گوشی‌های آی‌فون اعمال نشده است؛ بلکه سایر محصولات اپلی نظیر آی‌پد و کامپیوترهای مک را نیز شامل می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *