این کامپیوتر کوچک ۸ میلیونی پردازنده Intel و نمایشگر LCD دارد

مینی کامپیوتر Acemagic S1 با پردازنده‌ی اینتل N100 و قیمت ۱۵۴ دلاری معرفی شد.

Acemagic از جدیدترین مینی کامپیوتر خود موسوم‌ به S1 Mini PC رونمایی کرد. قیمت کامپیوتر کوچک جدید این شرکت ۱۵۴ دلار است و در ادامه نگاهی به مشخصاتش خواهیم داشت.

مینی کامپیوتر S1 Mini PC طراحی جمع‌وجور و کوچکی دارد. ابعاد این دستگاه ۱۲۳٫۸ در ۱۲۸ در ۴۰٫۹ میلی‌متر است که برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. این محصول از پنل جلویی با نمایشگر LCD بهره می‌برد که قابلیت شخصی‌سازی نیز دارد. علاوه‌براین قاب دستگاه به‌روش مغناطیسی جدا می‌شود تا بتوان به‌راحتی به قطعات داخلی آن دسترسی یافت. از دیگر ویژگی‌های کامپیوتر کوچک Acemagic می‌توان به نورپردازی RGB اشاره کرد.

S1 Mini PC از پردازنده اینتل N100 بهره می‌برد که با فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده است و از ۴ هسته‌ی کوچک با فرکانس توربو ۳٫۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این مینی کامپیوتر همچنین ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت (حداکثر دو ترابایت) SSD دارد.

طبق اطلاعات سایت رسمی Acemagic، مینی کامپیوتر جدید S1 از کارت گرافیک اینتل UHD بهره می‌برد و از طیف وسیعی از برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به سیستم کاهش دمای کارآمد مجهز شده است که به خنک‌کردن قطعات داخلی کمک می‌کند.

ACEMAGIC S1 از درگاه اترنت دوگانه بهره می‌برد و علاوه‌براین، پورت HDMI و چهار رابط USB-A دردسترس کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه قابلیت خروجی تصویر به دو مانیتور ۴K را دارد که برای استفاده‌های چندرسانه‌ای بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط