شارژر جدید مگ‌سیف اپل پیش از معرفی آیفون ۱۳ تاییدیه FCC را دریافت کرد

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد نسل بعدی آیفون اپل احتمالا با شارژر بروز شده مگ‌سیف معرفی می‌شود. این شارژر می‌تواند آیفون را با سرعت ۱۵ وات شارژ کند.

در گزارش مربوط به FCC اطلاعاتی در مورد پهنای باند اشغال شده، تابش منتشر شده و سایر پارامترهای دیگر ارائه شده است. این تاییدیه نشان می‌دهد شارژر مغناطیسی می‌تواند ۱۵ وات برق به آیفون و یک وات به ایرپاد منتقل کند.

با وجودی که نام تجاری مگ‌سیف در اسناد FCC ذکر نشده، اما تصاویر و مشخصات نشان می‌دهد سخت افزاری که توسط این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، شارژر مغناطیسی آیفون اپل است. به عنوان مثال، برخی مشخصات از جمله توان خروجی شارژر جدید مشابه مدل‌های فعلی است. همچنین نقشه‌های مربوطه در پرونده محصول از طراحی دایره‌ای شکل این شارژر خبر می‌دهند که از نظر ابعاد نیز با لوازم جانبی فعلی تشابه زیادی دارد

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که اپل چه بروزرسانی‌هایی را در مورد شارژر انجام داده است. داده‌های منتشر شده، تغییرات قابل توجهی را از نظر عملکرد شارژر نشان نمی‌دهند. اما به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برخی تغییرات جزئی را برای شارژر جدید در نظر گرفته باشند یا برخی قطعات آن را با هدف بهبود انتقال انرژی و بهره‌وری بیشتر تعویض کرده باشند. هرچند در مستندات FCC شواهدی وجود ندارد که چنین تغییراتی را نشان دهند.

پیشتر شایعه‌های مختلفی در مورد شارژر مگ سیف منتشر شده بود. در آن مقطع زمانی گفته شده بود که اپل قصد دارد سیم پیچ شارژ آیفون را در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود بزرگتر کند تا بتواند مدیریت بهتری بر گرما داشته باشد. این کار همچنین می‌تواند باعث افزایش توان سیستم شود. البته باید در نظر داشت استفاده از سیم پیچ بزرگتر، به معنی آن است که اپل باید مگ‌سیف را بازطراحی کند و آزمایش‌های جدیدی روی آن انجام شود. به نظر نمی‌رسد شایعه‌هایی که در مورد افزایش توان خروجی مطرح می‌شود، موثق باشند.

FCC شارژر جدید مگ سیف را با هشت مدل مختلف آیفون آزمایش کرده است. در مستندات مربوطه گفته می‌شود آیفون‌های A2341،A2172 ،A2176 و A2342 در واقع مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ هستند. علاوه بر این، چهار مدل آیفون دیگر نیز با شارژر مربوطه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که احتمالا نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ هستند

مطالب مرتبط