سامسونگ ۲۶ اسفند از محصولات جدید سری گلکسی A پرده برمی‌دارد

سامسونگ دعوتنامه دومین رویداد سال ۲۰۲۲ خود را ارسال کرده و همان‌طور که پیش‌تر در شایعات لو رفته بود، قرار است ۲۶ اسفند در مراسمی به نام Awesome Galaxy A از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A پرده بردارد.

بر اساس اطلاعیه رسمی سامسونگ، این شرکت ۲۶ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران رویداد گلکسی آنپکد بعدی را برگزار می‌کند. طبق شایعات، دو گوشی گلکسی A73 و گلکسی A53 در این مراسم معرفی می‌شوند. هر دو گوشی با سخت‌افزارها و قابلیت‌های جدید به‌روز خواهند شد.

گزارش‌ها می‌گویند گلکسی A73 و A53 با پشتیبانی از ۵G از راه می‌رسند و وارث مستقیمی برای گلکسی A72 و A52 خواهند بود. گلکسی A73 احتمالا نمایشگری ۶.۷ اینچی با اسنپدراگون ۷۵۰G و گلکسی A53 نمایشگری ۶.۵ اینچی با اگزینوس ۱۲۰۰ خواهد داشت.

مشخصات احتمالی مدل‌های گلکسی A

این مراسم همچنین می‌تواند میزبان گلکسی A33 باشد که پیش‌تر در شایعات دیده شده بود. این گوشی هم قرار است چیپست اگزینوس ۱۲۰۰ داشته باشد و ارزان‌ترین گوشی در میان محصولات جدید سامسونگ خواهد بود. افزون بر این، هر سه دستگاه احتمالا از نمایشگر سوپر امولد استفاده می‌کنند.

گلکسی A73 به عنوان پیشرفته‌ترین مدل در میان این سه، با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که احتمالا از نوع تشخیص عمق است، به بازار می‌آید. این گوشی قرار است انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین کند.

گلکسی A73 و A53 از پنل ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهند کرد تا روان‌ترین تصویر را به نمایش بگذارند. انتظار می‌رود که دوربین اصلی گلکسی A53 یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی باشد. فعلا اطلاعاتی درباره قیمت این محصولات در دسترس نیست و باید تا پنج‌شنبه منتظر بمانیم. سامسونگ پس از سال گذشته برای دومین بار مراسمی ویژه برگزار می‌کند تا از گوشی‌های جدید سری گلکسی A پرده بردارد.

 

منبع: دیجیاتو

آموزشگاه مهندسی عصر رایان شبکه

مطالب مرتبط