سامسونگ گلکسی A90 5G میان‌رده با بالاترین مشخصات وارد بازار شد

گوشی‌های تلفن همراه ۵G که تا به امروز معرفی شده‌اند همگی مدل‌های مختلفی از پرچمداران و پیشرفته‌ترین گوشی‌های شرکت‌های سازنده آنها هستند، گوشی‌هایی مانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، وان‌پلاس ۷Pro 5G و …

گوشی جدید ۵G سامسونگ یک دستگاه میان‌رده با بالاترین مشخصات است

سامسونگ درنظر دارد تا آخرین گوشی ۵G رده‌میانی خود را با بالاترین مشخصات ممکن عرضه کند. گوشی ۵G بعدی از سری خانواده گلکسی A مدل سامسونگ گلکسی A90 است که در واقع یک گوشی میان رده اما با مشخصات استثنایی و فوق‌العاده است.

گوشی جدید سامسونگ دارای بالاترین مشخصات و امکانات ممکن از قبیل چهار دوربین و یک دوربین فیلپ‌آپ به‌عنوان تاکتیکی برای مبارزه با سازندگان چینی است. از روی جدول مشخصات می‌توان گفت که گلکسی A90 توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد. پشتیبانی از ارتباطات ۵G و سامسونگ DeX از دیگر مشخصات گوشی گلکسی A90 است.

سامسونگ گلکسی A90 5G میان‌رده با بالاترین مشخصات وارد بازار شد 2

گوشی گلکسی A90 5G از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌ساز ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. نمایشگر گلکسی A90 یک صفحه ۶.۷ اینچ ۱۰۸۰p با پنل OLED است و یک تورفتگی Infinity-U دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی ۵G در داخل آن تعبیه شده است. دوربین سه گانه گوشی گلکسی A90 دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسل التراواید و سنسور ۵ مگاپیکسل برای اطلاعات عمق است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از دیگر امکانات ویژه گلکسی A90 است.

دوربینی که برای سامسونگ گلکسی A90 درنظر گرفته شده ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا ۲۵ وات شارژ می‌شود.

در خصوص ویژگی‌های امنیتی این گوشی باید گفت که گلکسی A90 از خصوصیت آنلاک با چهره و یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در داخل گوشی بهره می‌برد.

قرار است این گوشی ۵G به زودی در کره جنوبی عرضه شود اما هنوز خبری درباره قیمت آن منتشر نشده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *