آپدیت HyperOS شیائومی زمستان برای بازار جهانی عرضه می‌شود

پنج‌شنبه دو هفته پیش بود که رابط‌کاربری جدید HyperOS شیائومی همراه سری شیائومی ۱۴ رسما معرفی شد. عرضه اولیه این آپدیت برای بازار چین خواهد بود اما خبر خوب این‌که آپدیت HyperOS شیائومی زمستان ۱۴۰۲ برای بازار جهانی عرضه می‌شود.

آپدیت HyperOS شیائومی برای بازار جهانی

خبر خوب این‌که نسخه گلوبال گوشی‌های هوشمند شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ (معادل با زمستان ۱۴۰۲) به روز رسانی HyperOS را دریافت خواهند کرد.

البته طبیعتا می‌دانید که تمام محصولات شیائومی این آپدیت را نمی‌گیرند و یک لیست دستگاه‌های واجد شرایط وجود دارد. همچنین کل لیست واجد شرایط هم به طور همزمان این آپدیت را دریافت نخواهند کرد.

این لیست توسط GSMChina به اشتراک گذاشته و ۹ دستگاه در آن گنجانده شده است. توجه داشته باشید که سری Xiaomi 14 در اینجا ذکر نشده است زیرا HyperOS در مدل گلوبال این سری به صورت پیش‌فرض نصب می‌شود.

اولین دستگاه‌های این لیست، سری Xiaomi 13 است. این سری شامل دستگاه‌های زیر می‌شود:

۱- شیائومی ۱۳
۲- شیائومی ۱۳ پرو
۳- شیائومی ۱۳ اولترا
۴- شیائومی ۱۳ تی
۵- شیائومی ۱۳ تی پرو

در ادامه به سری Xiaomi 12T و شیائومی ۱۱ تی نیز اشاره شده است. همانطور که احتمالاً بسیاری از شما حدس زده اید، حتی تبلت شیائومی پد ۶ نیز در این لیست حضور دارد.

البته حتما این لیست طولانی‌تر از این اسامی محدود خواهد بود. در گزارش فعلی، این اسامی برای زمستان ۱۴۰۲ تایید شده است، گزارشی که غیررسمی است.

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو که در حال حاضر در چین عرضه شده اند، تنها دستگاه هایی هستند که HyperOS را ارائه می‌کنند. سایر محصولات شیائومی در چین این آپدیت را زودتر از بازار جهانی دریافت می‌کنند.

رابط کاربری HyperOS قرار است به طور کلی جایگزین MIUI شود. شیائومی با تغییر نام تجاری تلاش دارد تا کمی از بدنامی MIUI فرار کند. البته باید به یاد داشته باشید که این پلتفرم به عنوان سیستم عامل دیگر محصولات شیائومی نیز استفاده خواهد شد.

شما منتظر دریافت آپدیت HyperOS شیائومی هستید؟

منبع : آخرین خبر

مطالب مرتبط