زونکن؛ سرویس جدید دیوار برای ارتباط دادن مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی

به گزارش زومیت دیوار با اضافه‌کردن قابلیتی جدید سعی در رفع مشکل ارتباطی مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی کرده است. سرویس زونکن مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی را که مایل به همکاری با آن‌ها هستند، به هم وصل می‌کند.

دیوار می‌گوید همین اکنون نیز محصولاتی در این حوزه وجود دارند که فایل‌های املاک موجود روی سایت‌های آگهی ملک را رصد می‌کنند و آگهی‌های شخصی را به‌عنوان فایل‌های شخصی به مشاوران املاک می‌فروشند؛ بااین‌حال، گویا این روش مشکلاتی برای هر دو طرف ایجاد می‌کند اما حال زونکن به‌سادگی این مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دیوار، زونکن همان کاری را انجام می‌دهد که به «فایل‌یابی» می‌شناسیم. کاری که اکنون مشاوران املاک برای شناسایی آگهی‌دهندگان استفاده می‌کنند، یافتن فایل آگهی‌های ملکی در سایت‌ دیوار است و پس از آن با برقراری تماس با آگهی‌دهنده، سعی می‌کنند کارهای مربوط به آن فایل را خود به عهده بگیرند اما با زونکن این کار بسیار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

تمام مشاوران املاک که در پنل املاک دیوار هستند یا در پنل مشاوران مستقل مشغول به فعالیت‌اند، می‌توانند از زونکن استفاده کنند. این قابلیت در حال حاضر رایگان است.

زونکن چطور کار می‌کند؟

دیوار توضیح می‌دهد:

در زونکن بخشی با عنوان «همه فایل‌ها» وجود دارد که در آن آگهی‌های املاک افرادی که مایل‌اند با مشاوران املاک همکاری کنند، نمایش داده شده و در اختیار مشاوران قرار گرفته است. در این قسمت فیلترهایی هم وجود دارد که مشاوران می‌توانند بر حسب نوع کار خود دسته و محله مد نظر خود را تعیین کرده و فایل مورد علاقه‌شان را راحت‌تر پیدا کنند. در حقیقت اتفاقی که می‌افتد به این صورت است؛ هنگامی که افراد می‌خواهند فایل شخصی خود را در بخش املاک سایت دیوار آگهی کنند، در مراحل ثبت آگهی سایت دیوار از آن‌ها سؤال می‌کند که آیا می‌خواهند این فایل را با مشاوران املاک حرفه‌ای دیوار هم به اشتراک بگذارند تا در فرایند خرید و فروش به آن‌ها کمک کنند؟ اگر فرد آگهی‌دهنده «تیک» این بخش را بزند، این فایل در بخش زونکن برای مشاوران املاک به نمایش درمی‌آید. براساس آمار سایت دیوار تاکنون حدود ۸۰ درصد از افرادی که فایل‌های شخصی‌شان را در دیوار آگهی کرده‌اند، خواسته‌اند تا این فایل‌ها در زونکن‌ هم به نمایش دربیاید.

مرحله بعدی برای مشاوران املاک، انتخاب فایل‌های مد نظرشان است؛ آن‌ها بعد از انتخاب این فایل‌ها می‌توانند با تماس با شخص آگهی‌دهنده اطلاعات بیشتری درباره آگهی پیدا کرده و موارد مطرح شده در آگهی را تکمیل‌تر کنند یا بدون ایجاد تغییری آن فایل را در بخش مشاوران املاک ثبت کنند.

در زونکن، مشاوران املاک ضمن دسترسی به آگهی‌های املاک تمام اشخاصی که مایل به همکاری با آن‌ها هستند، به‌سادگی و سریع می‌توانند آگهی مد نظرشان را ویرایش کرده و آن را ثبت کنند. از دیگر مزایای این سرویس مشاوران املاک نیاز به چانه‌زنی با آگهی‌دهندگان شخصی و راضی کردن آن‌ها ندارند؛ چرا که خود شخص آگهی‌گذار تمایل برای همکاری را نشان داده است. درنتیجه، از ایجاد مزاحمت برای افرادی که به هر دلیل تمایلی برای همکاری با مشاوران املاک ندارند، جلوگیری شده و در وقت و هزینه هر دو طرف صرفه‌جویی می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *