رسمی: AMD در رویداد گیمینگ Gamescom حضور پیدا می‌کند

به تازه گی یکی از طراحان بزرگ شرکت ای ام دی به صورت رسمی در اکانت توییتر خود اعلام کرده  که پس از دو سال، شرکت AMD هم در نمایشگاه Gamescom  آلمان حضور خواهد داشت. 

بر اساس خبرهای جدید، رویداد گیمزکام که به عنوان بزرگترین رویداد گیمینگ در اروپا شناخته می‌شود، پس از یک وقفه ۲ ساله به فرمت فیزیکی خود بازگشته. در طول همه‌گیری ویروس کرونا این رویداد مانند بسیاری از رویدادهای مشابه به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد. با این حال، با برداشته شدن محدودیت‌ها برای کنترل همه‌گیری COVID-19، رویدادهای فیزیکی می‌توانند بار دیگر برگزار شوند و مراسم Gamescom هم در تاریخ ۲۴ تا ۲۹ اوت (۲ تا ۷ شهریور) به راه است.

البته در نظر داشته باشید بعید است که این شرکت محصولات جدید خود را در گیمزکام معرفی کند. هیچ گزارش یا افشاگری وجود ندارد که بگوید AMD قصد دارد سخت افزارهای جدید خود را در این رویداد به نمایش بگذارد. همچنین از لحاظ تاریخی هم AMD هرگز به رونمایی از محصولات جدید رویدادهای گیمینگ و بازی‌محور علاقه‌ای نداشته است. با این حال رقیب دیرینه‌ی ای ام دی، یعنی NVIDIA سری کارت‌های گرافیک RTX 20 را در یک رویداد گیمینگ معرفی کرد.

از طرفی دیگه باید توجه کنید که افشاگری‌های اخیر از رونمایی سری پردازنده‌های Ryzen 7000 در تاریخ ۲۹ اوت (۷شهریور) خبر می‌دهند، یعنی این محصولات یک روز پس از پایان نمایشگاه Gamescom یا در روز نهایی این رویداد معرفی می‌شوند.

علاوه بر این،AMD  هر ساله به طریقی در گیمزکام  شرکت می‌کند. این کار معمولاً از طریق مشارکت با توسعه دهندگان بازی انجام می‌شود، اما امسال ای ام دی به صورت حضوری در رویداد گیمزکام حاضر می‌شود و این امر هم می‌تواند به احتمال زیاد معرفی کردن پردازنده‌های جدید در این نمایشگاه را اضافه کند.

 

منبع: shahrsakhtafzar

 

مطالب مرتبط