دسته بازی جدید DualSense Edge پلی استیشن ۵ با یک قابلیت ویژه معرفی شد

سونی از دسته بازی جدید DualSense Edge پلی استیشن ۵ با دکمه‌های قابل ری‌مپ، دکمه‌های بیشتر و امکان ذخیره ۵ پروفایل مختلف رونمایی کرد.

کمپانی سونی از یک دسته بازی جدید برای کنسول PS5 رونمایی کرد. دسته بازی DualSense Edge یک دسته کاملاً سفارشی‌پذیر است که به ۵ پروفایل منحصر به فرد مجهز شده و چندین روش ورودی مختلف را ارائه می‌کند.  دو دکمه کاربردی جدید هم به زیر استیک‌های آنالوگ آن اضافه شده و در دست‌گیری آن هم خیلی آسان‌تر از گذشته خواهد بود.

 

دسته بازی DualSense Edge، دکمه‌های قابل ری‌مپ و ۵ پروفایل کاربری

اینطور می‌توان حدس زد که سونی دسته دوال سنس اج را برای رقابت با Xbox Elite مایکروسافت عرضه خواهد کرد. گیمرها می‌توانند دکمه‌ها را غیرفعال یا ری‌مپ کنند، حساسیت استیک‌ها و نقاط مرگ را تنظیم کنند و هر یک از این تنظیمات را در یک پروفایل منحصر به فرد ذخیره کنند. استیک کپ‌ها و دکمه‌های پشتی نیز روی دسته بازی جدید ایکس باکس قابل جابجایی است و کاربران می‌توانند خودشان ماژول استیک را هم تعویض کنند. به این‌ها باید یک کابل USB-C‌ بافته شده و یک کیس قابل حمل با قابلیت شارژ USB را هم اضافه کنید.

دسته بازی جدید DualSense Edge پلی استیشن ۵

سونی هنوز اشاره‌ای به قیمت یا زمان عرضه دسته بازی جدید دوال سنس اج نکرده است، اما گفته که طی ماه پیش رو جزئیات بیشتری از آن را در اختیار ما می‌گذارد. لازم به ذکر است که این دسته بازی مخصوص کنسول PS5 بوده و درست مثل نسخه اصلی خود بازخوردهای لمسی و دکمه‌های تریگر با قابلیت تنظیم فشار را هم ارائه می‌کند. این دسته می‌تواند کاربران را به بهترین شکل غرق در بازی‌هایی مثل Stray ،Deathloop و Astro کند؛ چیزی که ایکس باکس به راحتی قادر به انجام آن نیست.

دسته بازی سونی DualSense Edge در خلال برگزاری نمایشگاه گیمزکام معرفی شد. ما منتظریم تا سونی به زودی عکس‌های بیشتری از این گیم پد را نیز منتشر کرد.

 

منبع:gadgetnews

مطالب مرتبط