درایور گرافیکی جدید AMD قابلیت حذف نویز را فعال ها را می‌‌کند

AMD Noise Suppression نویز صوتی پس‌زمینه محیط اطراف شما را کاهش می‌دهد و وضوح بیشتر و تمرکز بهتری را ارائه می‌کند، چه بر روی یک جلسه مهم متمرکز باشید و چه در یک بازی رقابتی قفل بمانید. با استفاده از یک الگوریتم یادگیری عمیق و بی‌درنگ برای کاهش نویز صوتی پس‌زمینه، این ویژگی جدید برای دستگاه‌های ورودی و خروجی شما در هر سیستمی که از AMD پشتیبانی می‌کنند کار می‌کند و نویز پس‌زمینه ناخواسته ضبط‌شده روی میکروفون شما یا دستگاه شخص دیگری را حذف می‌کند.

 

به روز رسانی OpenGL علاوه بر این، AMD یک ارتقای عملکرد OpenGL را با درایور ۲۲.۷.۱ اعلام می کند . این شرکت ادعا می کند که تا ۹۲٪ عملکرد بهتری در Minecraft OpenGL هنگام اجرای پردازنده گرافیکی سری Radeon RX 6000 در ۴K   دارد . متاسفانه هیچ بازی با پیکربندی GPU دیگر ذکر نشده است.

از امروز برای کسانی که بازی های خود را، بر روی OpenGL اجرا می کنند لذت خواهند برد .  نرم‌افزار AMD اکنون شامل بهینه‌سازی‌های OpenGL می‌شود که پشتیبانی به‌روزرسانی‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید تا ۸۵ درصد افزایش عملکرد را در عناوینی مانند   Minecraft  تجربه نمائید .

 

منبع:videocardz

مطالب مرتبط