خودروهای Tesla به قابلیت تماس خودکار با اورژانس در هنگام وقوع تصادف مجهز می‌شوند

خودروهای تسلا با بروزرسانی آخر سال ۲۰۲۳ به قابلیتی مجهز می‌شوند تا در صورت وقوع تصادف به‌طور خودکار با اورژانس تماس بگیرند.

با نزدیک‌شدن به تعطیلات آخر سال ۲۰۲۳، تسلا یک بروزرسانی با چند تغییر بزرگ را برای خودروهایش منتشر می‌کند. یکی از تغییرات اصلی این است که در صورت بازشدن کیسه هوا در هنگام تصادف، این خودرو به‌طور خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد. این شرکت اعلام کرد که این بروزرسانی ویژگی‌های جدید دیگری مانند پشتیبانی از اپل پادکست، پشتیبانی از هدست بلوتوث صفحه‌نمایش عقب، نسخه بروزشده سیستم کمک پارک با تصاویر سه‌بعدی و نشانگرهای جدید نقاط کور را ارائه خواهد داد.

براساس پست Tesla در ایکس (توییتر سابق)، در بروزرسانی جدیدی که هفته آینده منتشر می‌شود، تسلا هنگام تصادف می‌تواند به‌طور خودکار با اورژانس تماس بگیرد. همچنین این بروزرسانی پشتیبانی از اپل پادکست را نیز در کنار اپل موزیک که سال گذشته اضافه شد، ارائه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی‌های مهم برای جلب رضایت دارندگان خودروهای برقی تسلا اضافه می‌شود.

بروزرسانی جدید تسلا با ویژگی‌های مهم

به نظر می‌آید در بروزرسانی ۲۰۲۳.۴۴.۲۵، دارندگان تسلا برای هر نمایش نورپردازی با خودروهای این شرکت، نیاز به دریافت اطلاعات از فلش‌های USB جداگانه ندارند؛ اکنون، این خودروهای الکتریکی می‌توانند همه اطلاعات مربوط به این نمایش‌ها را از یک درایو ذخیره‌سازی بخوانند. همچنین، اگرچه این بروزرسانی دوربین‌های ستون B را به نمای Live Sentry در سیستم تسلا اضافه می‌کند، اما دوربین‌ها محتواهای Dashcam و Sentry Mode را ضبط نمی‌کنند.

به نظر می‌آید تسلا ویژگی‌های جدید و مهم این بروزرسانی را برای جلب رضایت بیشتر دارندگان خودروهای برقی این شرکت اضافه کرده است. یک کاربر در ایکس اعلام کرده بود که بروزرسانی‌های این شرکت «مزخرف» است و مدیرعامل تسلا، «ایلان ماسک»، پاسخ داد که این شرکت باید خود را در این زمینه تقویت کند. البته بروزرسانی‌های تعطیلات گذشته ویژگی‌های بزرگی را به همراه داشته است. سال گذشته، علاوه‌بر اپل موزیک، این شرکت قابلیت ادغام استیم (البته نه برای همه دارندگان) و سال قبل‌تر نیز، تیک‌تاک و بازی Sonic the Hedgehog را به خودروهای خود اضافه کرد.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط