خنک کننده سونی Reon Pocket 2 راهی بازار شد؛ یک دستگاه تهویه مطبوع پوشیدنی

خنک کننده سونی Reon Pocket 2 جانشین رئون پاکت می‌شود که سال گذشته در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی عرضه شده بود. این گجت پوشیدنی، یک دستگاه تهویه مطبوع کوچک است.

با ظاهری مشابه نسل اول، خنک کننده سونی Reon Pocket 2 اجزای داخلی ارتقایافته‌ای دارد؛ تا جایی که کمپانی سازنده از توانایی دو برابری آن در جذب گرما می‌گوید. این یعنی قدرت خنک کنندگی بیشتر!

سونی همچنین آن را در برابر عرق، مقاوم‌تر از Reon Pocket توصیف می‌کند؛ چیزی که آن را برای انجام فعالیت‌های سبک، مناسب‌تر جلوه می‌دهد. البته این گجت پوشیدنی کاملا ضد آب و غبار نیست.

مدل اورجینال سال گذشته با بدنه سیلیکونی عرضه شده بود؛ اما سونی رئون پاکت ۲ از این لحاظ هم ارتقا پیدا کرده و حالا ساختاری از فولاد ضد زنگ SUS316L دارد. این هم در انتقال بهتر هوای سرد به بدن کاربر، موثر است. همچنین امکان تنظیم دستگاه روی چهار سطح دمایی مختلف وجود دارد.

سونی این‌بار در همکاری با تولیدکنندگان البسه ورزشی، انواع مختلفی از لباس گلف را تولید کرده است که مجهز به رئون پاکت ۲ هستند. مثلا باید از برندهای Le Coq Sportif ، Munsingwear و Descente نام ببریم.

البته سونی یک بند دور گردنی هم طراحی کرده است تا هنگام پوشیدن لباس‌های معمولی بتوانید از آن استفاده کنید. این دستگاه تهویه مطبوع، وزن ۹۲ گرمی و ابعاد ۵۴ در ۲۰ در ۱۱۶ میلی‌متری دارد.

قیمت خنک کننده سونی Reon Pocket 2

هم‌اکنون این گجت با قیمتی معادل ۱۳۸ دلار در ژاپن قابل خریداری است. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه‌‌ی جهانی آن وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *