حالا می‌توانید ویدیوهای ریلز Instagram را مستقیماً دانلود کنید

اینستاگرام قابلیت جدید دانلود ریلز را برای همه‌ی کاربران به صورت سراسری منتشر کرد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید که این اپلیکیشن اکنون به همه‌ی کاربران در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا ریلز منتشرشده توسط حساب‌های عمومی را روی گوشی‌های خود دانلود کنند. پیش از این، تنها می‌توانستید ریلز را در اپلیکیشن اینستاگرام ذخیره کنید تا بعداً آن را ببینید.

براساس اطلاعیه‌ی Instagram ریلزهای قابل دانلود، یک واترمارک با نام حساب کاربری آن شخص خواهند داشت؛ درست مانند چیزی که در تیک‌تاک می‌بینیم.

کاربران می‌توانند روی دکمه‌ی اشتراک‌گذاری کلیک کنند و گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنند تا ریلز مورد نظر دانلود شود. کاربران همچنین این قابلیت را خواهند داشت که امکان دانلود را برای ریلز خود خاموش کنند. شما می‌توانید از طریق مسیر Settings > Privacy > Reels and Remix گزینه‌ی دانلود را خاموش کنید.

اگر بخواهید ریلزی را دانلود کنید از یک ترک صوتی دارای مجوز (Licensed) استفاده می‌کند، ویدیوی دانلود شده هیچ صدایی نخواهد داشت. تنها ریلزهای دانلود شده با ترک صوتی اصلی صدا خواهند داشت.

اینستاگرام در ماه ژوئن (خرداد و تیر) امکان دانلود ریلز را برای کاربران آمریکایی فراهم کرد و حالا این قابلیت را در اختیار کاربران سراسر جهان در گوشی اندروید و گوشی آیفون قرار داده است.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط