آپدیت iOS 17.1.2 برای رفع یکی از مشکلات مهم iPhone در راه است

برخی کاربران پس‌از نصب iOS 17.1.1 با مشکلاتی مثل اتصال به شبکه‌های Wi-Fi مواجه شده‌اند که این باگ‌ در iOS 17.1.2 رفع خواهد شد.

اپل احتمالاً در هفته‌ی جاری به‌روزرسانی iOS 17.1.2 را برای عموم کاربران گوشی آیفون منتشر خواهد کرد.

آپدیت iOS 17.1.2 به‌عنوان به‌روزرسانی کوچک باید بر رفع مشکلات تمرکز داشته باشد اما دقیقاً نمی‌دانیم کدام باگ‌ها را رفع خواهد کرد. برخی از کاربران همچنان مشکلات وای‌فای را در iOS 17.1.1 تجربه می‌کنند و بنابراین شاید iOS 17.1.2 برای رفع ایراد در اتصال وای‌فای ارائه شود. البته کاربران باگ‌های دیگری را نیز در اعلان‌ها، Homekit و موارد دیگر گزارش داده‌اند.

MacRumors می‌نویسد، iOS 16.1.2 سال گذشته در طول هفته‌ی پس‌از روز شکرگزاری منتشر شد و بنابراین احتمال انتشار iOS 17.1.2 در بازه‌ی زمانی مشابه سال جاری وجود دارد.

iOS 17.1.2 دومین آپدیت رفع اشکال آیفون در این ماه محسوب می‌شود. به‌روزرسانی قبلی این سیستم‌عامل یعنی iOS 17.1.1 مشکلاتی مثل شارژ بی‌سیم در سری آیفون ۱۵ و همچنین مشکل ابزارک برنامه‌ی هواشناسی را رفع کرد.

انتظار می‌رود اپل پس‌از انتشار iOS 17.1.2، به‌روزرسانی iOS 17.2 را منتشر کند؛ آپدیتی که از یک ماه قبل تاکنون در مرحله‌ی بتا قرار دارد.

iOS 17.2 شامل ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی است که ازجمله می‌توان به برنامه‌ی Journal، پشتیبانی از ضبط ویدیوهای سه‌بعدی در آیفون ۱۵ پرو، گزینه‌ی جدید Translate برای دکمه‌ی اکشن در مدل‌های پرو آیفون ۱۵ و موارد دیگر اشاره کرد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط