اولین عکس از نوکیا ۸۰۰۰: خبری از صفحه‌کلید کشویی نیست

به نقل از زوم ایت

گوشی نوکیا ۸۰۰۰ با دوربین ۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار خواهد شد.

امروز اولین تصویر رسمی از گوشی نوکیا ۸۰۰۰ منتشر شد و پشتیبانی از ۴G و برخی دیگر از ویژگی‌های این گوشی معرفی‌نشده را فاش کرد. اولین نکته‌ای که با دیدن این تصویر متوجه می‌شوید، وجود صفحه‌کلید فیزیکی است؛ صفحه‌کلیدی که به‌صورت کشویی طراحی نشده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های اصلی سری نوکیا ۸۰۰۰ از صفحه‌کلید کشویی برخوردار بودند. شاید نداشتن این مدل صفحه‌کلید روی گوشی جدید باعث ناامیدی خیلی‌ها شود.

ظاهر گوشی نوکیا ۸۰۰۰ بیشتر مانند گوشی ساده‌ای می‌ماند که ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. لبه‌های این گوشی حالت خمیده دارند و بدنه‌ی آن هم به‌صورتی طراحی شده که حس کنید قاب گوشی شیشه‌ای است. گوشی نوکیا ۸۰۰۰ از شبکه‌ی ارتباطی ۴G و سیستم‌عامل KaiOS بهره می‌برد. روی این سیستم‌عامل نرم‌افزارهای واتساپ و فیسبوک هم نصب شده‌اند. با این گوشی می‌توانید اینترنت ۴G را هات‌اسپاپ کنید تا دستگاه‌های دیگر بتوانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند. گوشی جدید نوکیا از دو سیم‌کارت در اندازه‌ی نانو پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید نوکیا به صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل، دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰، باتری ۱،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت حافظه microSD مجهز شده است. نوکیا قدرت پردازشی مناسبی برای این گوشی در نظر گرفته است. برای مثال، بد نیست بدانید گوشی ۸۱۱۰ G4 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۰۵ استفاده می‌کرد که به‌جای چهار هسته‌ی Cortex-A7، از دو هسته استفاده می‌کرد.

انتظار داریم که درکنار گوشی نوکیا ۸۰۰۰، گوشی دیگری به‌نام نوکیا ۶۳۰۰ با پشتیبانی ۴G و صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی هم معرفی شود. مدل اصلی این گوشی در میانه‌های سال ۲۰۰۶ راهی بازار شده بود.

منبع: GSMARENA

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *