اخبار قدیمی

برنامه ClaudeAI ممکن است ChatGPT را به عنوان برنامه هوش مصنوعی امن‌تری کنار بزند

 

برند هوش مصنوعی Anthropic برنامه Claude خود را دو ماه پس از اولین بار معرفی آن بر روی iOS به اندروید می‌آورد. برنامه Claude، یک پلتفرم هوش مصنوعی تولیدی مانند ChatGPT است که به سوالات ارسال شده به آن پاسخ می‌دهد. این سوالات می‌توانند شامل پاراگراف‌های متنی، فایل‌ها، تصاویر یا ترکیبی از همه اینها باشند.

همانطور که در یک پست اعلامیه اخیر آشکار شده است، برنامه اندروید بر روی Claude 3.5 Sonnet اجرا می‌شود که شرکت آنتروپیک آن را قوی‌ترین مدل خود می‌داند. این مدل قابلیت پردازش چندزبانگی را دارد تا ترجمه زبان‌های زنده به صورت لحظه‌ای و استدلال پیشرفته را ارائه دهد. آخرین، این موجب می‌شود که هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده کمک کند.

به علاوه، همانند نسخه iOS، گفتگو با Claude می‌تواند از روی گوشی هوشمند شما ادامه یابد و از نسخه مرورگر یا آیفون پشتیبانی کند. تنها کافی است اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری شما در دستگاه‌ها یکسان است.

هشدارها و محدودیت‌ها

برنامه Claude برای دانلود از فروشگاه Google Play Store در دسترس است. به محض اولین باز کردن برنامه، از شما خواسته می‌شود که وارد شوید یا در صورتی که حساب کاربری ندارید، یکی بسازید. همچنین، اعلامیه‌ای به کاربران اطلاع می‌دهد که هوش مصنوعی کاملاً کامل نیست. آنتروپیک به مردم هشدار می‌دهد که برنامه Claude ممکن است گاهی اوقات اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده تولید کند”. هوش مصنوعی برای دادن مشورت در هر موضوع نیست، پس تنها بر روی گفتگو بدون انجام تحقیقات خود اعتماد نکنید.

برنامه Claude آسان برای استفاده است و یک رابط کاربری تمیز و بدون حواشی دارد. لمس آیکون پیوست در پایین سمت چپ به شما این امکان را می‌دهد که محتوای چند حالته را به گپ اضافه کنید. تعاملات گذشته در صفحه شروع نمایش داده می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که اپلیکیشن رایگان یک محدودیت روزانه بر روی تعداد پیام‌هایی که می‌توانید دریافت کنید، دارد. این محدودیت می‌تواند متغیر باشد. طبق اظهارات Anthropic، این همه به مقدار تقاضای روزانه بستگی دارد و آن‌ها شما را آگاه می‌سازند که هنگام رسیدن به حداکثر این محدودیت به شما اطلاع داده می‌شود.

به طبع، کاربران همیشه می‌توانند اشتراک Pro Claude را خریداری کنند تا حداکثر روزانه را تا پنج برابر محدودیت مردم برنامه رایگان بگیرند و ویژگی‌های اضافی مانند دسترسی به مدل‌های دیگر Anthropic را کسب کنند.

تأکید بر حریم خصوصی

آنتروپیک قطعاً کار دارد اگر این شرکت هدفمندی داشته باشد تا به رقبای OpenAI و Google بپردازد. نمی‌توان نادیده گرفت که ChatGPT چقدر در صنعت اهمیت دارد. TechCrunch به خاطر می‌آورد که Claude در iOS “پذیرش ملایمی در طول راه‌اندازی خود داشت” و در هفته اول دریافت کلیه دانلودهای جهانی ۱۵۷,۰۰۰ را داشت. ChatGPT در پنج روز نخست خود ۴۸۰,۰۰۰ نصب داشت.

Claude ویژگی‌هایی دارد که آن را از دیگران متمایز می‌کند. توسعه‌دهنده آن متعهدتر به اطمینان از حریم خصوصی کاربر است. آنتروپیک اعلام می‌کند که ورودی‌ها و خروجی‌های مردم را برای استفاده در آموزش هوش مصنوعی خود جمع‌آوری نمی‌کند مگر اینکه مجوز صریح برای این کار داشته باشد. علاوه بر این، ثابت شده است که هوش مصنوعی در حل مسائل استدلال پیچیده و نوشتن پاسخ‌های معقول خوب عمل می‌کند.

پس اگر می‌خواهید یک چت‌بات برای اندروید با تأکید بر پاسخ‌های اطلاعاتی و حریم خصوصی داشته باشید، آنگاه Claude AI بسیار توصیه می‌شود. برای کسانی که به دنبال جایگزین‌های دیگر هستند، TechRadar پیشنهاد می‌دهد تا بررسی‌های خود را از هفت چت‌بات رایگان بررسی کنند.

برنامه Claude در اندروید حالا در دسترس است، جایی که ممکن است ChatGPT را به عنوان برنامه‌ای ازمنجمله‌ی امن‌تری برکنار کند

اگر این مطالب براتون مفید بود مقاله”هوش مصنوعی chat gpt جدید درسی از مهارت‌ها ارائه می‌دهد” را مطالعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا