بازی GTA VI احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد

به گزارش گجت نیوز
طرفداران سری جی تی ای از سال ۲۰۱۳ تا به امروز، منتظر رونمایی از نسخه جدید Grand Theft Auto هستند. این مدت زمان ۸ ساله، طولانی‌ترین فاصله بین عناوین منتشرشده در تاریخ فرنچایز GTA است. یک لیکر (فاش‌کننده) نسبتاً قدیمی و باسابقه، با انتشار اطلاعاتی جنجالی از بازی GTA VI، مدعی شده که این عنوان زودتر از سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد. به نظر می‌رسد که برنامه فعلی استودیو راک‌استار و شرکت Take Two، انتشار بازی GTA 5 برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس خواهد بود.

تام هندرسون که پیش از این جزئیات نسخه جدید بازی کال آو دیوتی و بتلفیلد ۲۰۴۲ را فاش کرده بود، با انتشار یک ویدیو جنجالی مدعی شده است که بازی GTA VI در نسخه مدرن شهر وایس سیتی جریان خواهد داشت. گزارشات قبلی اذعان داشتند که نسخه ششم بازی GTA در دهه ۱۹۸۰ میلادی دنبال می‌شود اما صحبت‌های هندرسون این موضوع را رد می‌کند. هندرسون معتقد است که راک‌استار می‌خواهد برای تولید محتواهای GTA Online، نهایت آزادی عمل را به کارمندان خود بدهد.

هندرسون راجع‌به تغییر نقشه‌های بازی GTA VI در طول زمان هم صحبت کرد. او اعتقاد دارد که راک‌استار هم در آینده رویه‌ای را که Epic Games با نقشه‌های فورتنایت در پیش گرفته، ادامه خواهد داد. هندرسون همچنین در طول صحبت‌هایش، اشاراتی به شخصیت‌های قابل بازی مختلف داشت؛ قابلیتی که اولین‌بار توسط GTA 5 به این فرنچایز اضافه شد.

به نطر می‌رسد که ششمین نسخه از سری GTA برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. احتمالاً با توجه به تازه‌وارد بودن کنسول‌های نسل نهمی، راک‌استار می‌خواهد منتظر فروش بیشتر این دستگاه‌ها بماند تا از آن طرف باعث تضمین فروش بازی GTA VI شود. تام هندرسون می‌گوید که به دلیل جلوگیری از تأخیرهای پی در پی این عنوان توسط راک‌استار، به این زودی‌ها شاهد رونمایی از جی تی ای ۶ نخواهیم بود. همچنین با توجه به درآمد مداوم و بسیار خوب این استودیو از بازی GTA 5، راک‌استار و Take Two برای رونمایی و انتشار این عنوان موردانتظار، هیچ عجله‌ای نخواهند داشت.

در مجموع باید این حواشی و شایعه‌ها را جدی گرفت. شاید هیچ‌کدام‌شان صحت نداشته و فقط برای جو رسانه‌ای به وجود آمده باشند؛ اما بعضی از این ادعاها با گزارشات قبلی مطابقت دارند. بهتر است هر خبر جدیدی را که از بازی GTA VI منتشر می‌شود، مانند یک سرنخ مهم در نظر بگیرید؛ سرنخ‌هایی که شاید در آینده باعث رونمایی از این عنوان شوند و انتظارها را به پایان برسانند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *