این گوشی ۹۰۰ هزار تومانی شارژدهی ۱۲ روزه دارد و تمام تماس‌ها را ضبط می‌کند

شرکت ایتل از گوشی ساده‌ی it5330 با نمایشگر ۲٫۸ اینچی رنگی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان رونمایی کرد.

برند چینی ایتل (itel) به ساخت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی معروف است. این شرکت از فیچرفون (گوشی ساده) جدید خود با نام it5330 رونمایی کرد. با توجه به مشخصات it5330 در وبسایت رسمی ایتل، این گوشی قطر ۱۱٫۱ میلی‌متری و اندازه‌ی نمایشگر ۲٫۸ اینچی دارد.

انرژی گوشی اقتصادی ایتل it5330 توسط باتری ۱٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کاررفته در آن تأمین می‌شود که طبق ادعای شرکت سازنده، تا ۱۲ روز می‌تواند جوابگوی نیاز کاربران باشد.

کاربران می‌توانند از کارت حافظه‌ برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی و ذخیره‌ی محتوای صوتی و تصویری بیشتر استفاده کنند.

گوشی ایتل it5330 به رادیو دسترسی دارد و بدون نیاز به دردسرهای هدفون سیمی می‌توان به رادیوی آن گوش داد. ایتل از قابلیت King Voice در این گوشی ساده استفاده کرده است که اطلاعاتی مانند تماس‌های دریافتی، پیام‌ها، منو و شماره‌گیری را به‌صورت صوتی می‌خواند. کاربران می‌توانند تماس‌های دریافتی و ورودی با این گوشی را ضبط کنند.

کاربران می‌توانند از دو سیم‌کارت به‌طور هم‌زمان در گوشی اقتصادی ایتل it5330 استفاده کنند. ایتل جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون سیمی در این گوشی به‌کار برده است. طراحی ماژول دوربین VGA این گوشی نسبت به گوشی‌های ساده‌ی دیگر جذاب بوده و در کنار دوربین آن، فلاش قرار دارد.

قیمت گوشی اقتصادی ایتل it5330 در هند نزدیک به ۱٬۴۹۹ روپیه (۱۸ دلار) است که نسبت به قیمت گوشی شرکت‌های دیگر مانند قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی نوکیا، اقتصادی‌تری به‌شمار می‌رود؛ اما نباید فراموش کنیم که با دستگاهی ساده طرف هستیم.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط