این پرچمدار پنج چشم Samsung است!

تصاویر رندر غیررسمی گلکسی S24 اولترا، فریم تیتانیومی و شباهت ظاهری آن به گلکسی S23 اولترا را نشان می‌دهند.

نزدیک شدن به سال نو میلادی، خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است؛ چرا که این شرکت در اوایل هر سال میلادی پرچم‌دارهای جدیدش را معرفی می‌کند.

امسال، سامسونگ احتمالاً یک ماه زودتر از رسم هرسال، گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را معرفی می‌کند؛ یعنی این گوشی‌ها به‌جای بهمن‌‌ماه، دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از راه می‌رسند.

تصاویر غیررسمی گلکسی S24 اولترا که توسط حساب‌های Technizoconcept و RoderSuper منتشر شده‌اند، شباهت این گوشی را به گلکسی S23 اولترا نشان می‌دهند. انتظار می‌رود سامسونگ مانند اپل از فریم تیتانیومی در پرچم‌دار تازه‌نفسش استفاده کند.

تصاویر رندر غیررسمی Galaxy S24 Ultra، طراحی متفاوت اسپیکر این گوشی را نشان می‌دهند. نمایشگر پرچم‌دار جدید سامسونگ تخت است و مقدار کمی خمیدگی در لبه‌ی نمایشگر دیده می‌شود. قلم اس پن سامسونگ، هم‌رنگ گوشی خواهد بود و جایگاه آن در سمت و چپ پایین تعبیه شده است.

طبق مشخصات فاش شده از گلکسی S24 اولترا، این گوشی نمایشگر ۶٫۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD پلاس دارد. سامسونگ از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 همراه با حداکثر رم ۱۶ گیگابایتی و حداکثر حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی در پرچم‌دار جدیدش استفاده خواهد کرد.

احتمالاً سامسونگ تغییری در دوربین‌ گلکسی S24 اولترا ایجاد نکند؛ اما دوربین پریسکوپی این گوشی از زوم اپتیکال ۱۰ برابری و حسگر ۱۰ مگاپیکسلی به زوم اپتیکال ۵ برابری و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تغییر می‌کند که می‌تواند با کراپ عکس،‌ به زوم ۱۰ برابری با کیفیت بالا دست پیدا کند. قابلیت Anyplace Zoom در ضبط ویدئوها می‌تواند زوم سینمایی ۲ برابری و ۴ برابری در اختیار کاربران بگذارد.

باتوجه به اطلاعات فاش شده، پرچم‌دار سامسونگ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سیمی ۴۵ وات و توان شارژ بی‌سیم ۱۵ وات بهره می‌برد. احتمالاً درگاه شارژ سامسونگ گلکسی S24 از سرعت انتقال داده‌ی ۱۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا نزدیک به قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس و قیمت گوشی های پرچم‌دار شرکت‌های دیگر باشد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط