اینتل از مینی کامپیوتر NUC 12 Pro با پردازنده Core i7-1260P رونمایی کرد

اینتل کامپیوتر کوچک NUC 12 Pro را معرفی کرد. این مینیPC که به اصطلاح Wall Street Canyon گفته میشه، در بهترین کانفیگ به پردازنده Core i7-1260P مجهز است.

 شرکت اینتل مینی کامپیوتر خود را معرفی کرد. این کامپیوتر با پردازنده  Core i7-1260Pبه بازار خواهد آمد، در حال حاضر برند NUC تنها به مینی PC اینتل تعلق ندارد و این شرکت لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌هایی را نیز با این برند معرفی کرده است. با این وجود NUC اصلی همیشه با گروه محصولات مینی PC شناخته می‌شود.

مینی کامپیوتر nuc 12 pro

کامپیوتر NUC 12 Pro اینتل از طراحی برد PCB چهار در چهار برخوردار می‌باشد و بدنه در دو فرمت نازک و بلند به فروش می‌رود. روی بدنه بلند می‌توان یک درایو ۲.۵ اینچی نصب کرد. NUC 12 Wall Street Canyon مبتنی بر سری Alder Lake-P ساخته شده و کاربران می‌توانند سیستم خود را با کانفیگ دارای Core i3-1220P با ۱۰ هسته، پردازنده Core i5-1240P با ۱۲ هسته یا Core i7-1260P باز هم با ۱۲ هسته انتخاب کنند.

هیچ گرافیک مجزایی برای این سیستم‌ها در نظر گرفته نشده، اما از گرافیک مجتمع Xe بل ۶۴، ۸۰ یا ۹۶ واحد EU برای انجام کارهای گرافیکی استفاده می‌شود. شایعات از عرضه یک نسخه مخصوص با پردازنده ore i7-1270P vPRO در آینده حکایت دارند. در ادامه لیستی از تمامی محصولات سری NUC 12 Pro را مشاهده می‌کنیم.

مینی کامپیوتر nuc 12 pro

NUC 12 Pro تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم DDR4-3200 را پشتیبانی می‌کند و مدل DDR5 در دسترس نخواهد بود. همچنین یک مدل Lite نیز وجود دارد، که به اتصال دو گانه تاندربولت ۴ مجهز شده است.

وبسایت SimplyNUC ارزان‌ترین مینی کامپیوتر NUC 12 Pro اینتل را ۷۴۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است. این سیستم از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است. مدل مجهز به Core i7 نیز ۸۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: shahrsakhtafzar

مطالب مرتبط