ارسال و دریافت پاداش از طریق بیت کوین در توییتر فراهم شد

پس از گذشت چهار ماه از معرفی قابلیت پرداخت پاداش‌های درون‌‌برنامه‌ای در توییتر، این شبکه اجتماعی ساعاتی پیش ویژگی «Tip Jar» را با یک ویژگی جدید به‌روزرسانی کرد.

توییتر اعلام کرد که از این پس، تمامی‌کاربران در سراسر جهان می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند و حتی می‌توانند از بیت کوین برای پرداخت‌های مربوط به پاداش و یا انعام به سایر کاربران استفاده کنند.

با این آپدیت و طبق گفته توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌هایی همچون Venmo، Cash App، Bandcamp، GoFundMe و PicPay برای یکدیگر پاداش ارسال کنند.

همچنین کاربران توییتر در آمریکا و السالوادور به یک گزینه اضافی برای ارسال و دریافت پاداش در قالب بیت کوین نیز دسترسی خواهند داشت. این امکان از طریق اپلیکیشن Strike که برای پرداخت‌های شخص به شخص بیت کوین و مبتنی بر شبکه Bitcoin Lightning طراحی شده، فراهم خواهد بود.

به گفته توییتر، افراد در سایر کشورها نیز می‌توانند آدرس خود را برا دریافت این پاداش‌ها اعلام کنند. قابلیت پرداخت و دریافت انعام از ساعاتی پیش برای تمامی‌کاربران نسخه آی او اس توییتر در سراسر جهان عرضه شده و قرار است طی هفته‌های آتی، برای کاربران اندروید نیز عرضه شود.

وییتر اقدام اخیرا در ارسال و دریافت پاداش را به منظور توانمندسازی تولیدکنندگان محتواهای مختلف در پلتفرم خود انجام داده است. توییتر در این باره عنوان کرد: ما می‌خواهیم که همه افراد به روش‌هایی برای دریافت پول و پاداش دسترسی داشته باشند. ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری را به مشارکت اقتصادی ترغیب و به مردم کمک می‌کند تا برای یکدیگر و فراسوی مرزها، پول ارسال کنند.

منبع:itiran

آموزش دوره شبکه 

مطالب مرتبط