احتمال معرفی ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed اپل قوت گرفت

احتمال معرفی ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed اپل قوت گرفت

اپل دوشنبه همین هفته رویدادی به نام «Unleashed» را برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو باشیم. اما ظاهرا مک‌بوک‌های جدید تنها محصولات حاضر در این مراسم نخواهند بود و کوپرتینویی‌ها از نسل جدید ایرپاد یعنی ایرپاد ۳ هم رونمایی می‌کنند.

طبق یادداشت یکی از تحلیلگران Wedbush به نام «دن ایوز»، ایرپاد جدید اپل در رویداد این هفته کوپرتینویی‌ها معرفی می‌شود و از طراحی مشابه ایرپاد پرو بهره می‌برد. با وجود سبک طراحی مشابه، نباید منتظر استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف نویز فعال در آن باشیم، البته کیفیت صدا در این ایرباد بی‌سیم جدید بهبود می‌یابد.

به گفته ایوز و با بررسی زنجیره تامین، ایرپاد ۳ در خط تولید قرار دارد و آماده عرضه به بازار است. همین موضوع احتمال معرفی آن در رویداد هفته جاری اپل را قوت می‌بخشد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره معرفی نسل جدید ایرپاد در مراسم دوشنبه شب اپل هستیم. یک منبع حوزه فناوری با حساب «PandaIsBald» در شبکه اجتماعی ویبو چند وقت پیش چنین موضوعی را مطرح کرده بود.

ایرپاد ۳ اولین آپدیت ایرپاد از زمان عرضه نسل دومش در مارس ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. نسل دوم ایرپاد با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسد که البته با کیس مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم، قیمتش به ۱۹۹ دلار می‌رسد. انتظار می‌رود قیمت نسل جدید هم مشابه نسل دوم باشد.

ایرپاد جدید احتمالا با نسل جدید مک‌بوک پرو معرفی می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها از تراشه جدید M1X بهره می‌برند، احتمالا به پورت HDMI و پورت شارژ مگ‌سیف مجهز می‌شوند و همچنین از وبکم ۱۰۸۰p بهره می‌برند. این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها برای آن‌ها از ناچ بالای نمایشگر اما بدون سیستم فیس آیدی استفاده کنند.

طبق گزارش‌ها، سال آینده میلادی نسل جدید ایرپاد پرو با طراحی تازه و قابلیت‌های جدید از راه می‌رسد. تا آن زمان، باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات جدیدی باشیم.

منبع: Digiato

آموزش دوره CCNA

مطالب مرتبط