آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس احتمالاً در دو رنگ جدید از راه می‌رسند

 

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد برای گوشی‌های سری آیفون ۱۶ به سراغ برخی ویژگی‌های آیفون‌های قدیمی برود.

با وجود زمان چند ماهه ای که تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها مانده طبق خبر یکی از منابع دنیای فناوری آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس دو رنگ جدید خواهند داشت. علاوه‌براین، اولین تصاویر قالب آیفون ۱۶ هم منتشر شده است که از تغییر چیدمان دوربین این گوشی نسبت به نسل کنونی خبر می‌دهد.

رنگ‌های جدید آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «ماجین بو» با انتشار پستی در ایکس مدعی شد که احتمال عرضه نسل جدید آیفون‌ها با دو رنگ جدید Desert Yellow یا Desert Titanium و Cement Gray یا Titanium Gray خبر داده است که به‌ترتیب طلایی‌رنگ و خاکستری‌رنگ خواهند بود.

 

این منبع نیز گفت که نسخه Desert Gold شبیه نسخه طلایی‌رنگ آیفون ۱۴ پرو است، تفاوت فقط در میزان بیشتر طلایی‌بودن آن خواهد بود. نسخه Cement Gray هم احتمال دارد شبیه نسخه خاکستری فضایی (Space Gray)‌ آیفون ۶ خواهد بود. با توجه به نام‌های اعلام‌شده توسط ماجین بو، به نظر می‌رسد اپل هنوز نام نهایی رنگ‌های جدید را انتخاب نکرده است.

قالب آیفون ۱۶ با چیدمان عمودی دوربین

در کنار این خبر، شاهد انتشار تصویری از قالب فلزی آیفون ۱۶ هم هستیم. این قالب شایعات گذشته مبنی بر تغییر چیدمان دوربین در مدل‌های استاندارد و پلاس نسل بعدی آیفون‌ها را تأیید می‌کند. براساس این تصویر، آیفون ۱۶ با چیدمان دوربین عمودی از راه می‌رسد و دو دوربین درون یک ماژول بیضی‌شکل قرار می‌گیرند.

 

با توجه به اینکه این سبک طراحی دوربین را در آیفون ۱۰ دیده بودیم به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد به سراغ طراحی آیفون‌های قدیمی‌تر برود، . علاوه بر سبک طراحی دوربین، ظاهراً اپل دکمه اکشن مورد استفاده در آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را هم به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ می‌آورد.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که با توجه به زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها فاصله داریم، احتمالاً هنوز طراحی سری آیفون ۱۶ تکمیل نشده است و همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات جدید باشیم.

منبع: دیجیاتو

مطالب مرتبط