اخبار جدیدتکنولوژیرویداد ها

آیفون ۱۶ ، ۲۰ شهریور رونمایی میشود

جزئیات مراسم رونمایی از آیفون ۱۶

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، هیجان زیادی درباره مراسم رونمایی اپل و معرفی محصولات جدیدش به وجود آمده است. مثل همیشه، شایعات درباره تاریخ برگزاری این رویداد هر روز بیشتر می‌شود. این بار «مارک گرمن» از بلومبرگ اعلام کرده که اپل در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) از سری آیفون ۱۶، اپل واچ جدید و ایرپادهای تازه‌اش رونمایی خواهد کرد.

گرمن در گزارش خود آورده که آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های پارسال خواهند داشت. ظاهراً نمایشگر آیفون ۱۶ پرو از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ و آیفون ۱۶ پرو مکس از ۶.۷ اینچ به ۶.۹ اینچ افزایش پیدا کرده است. همچنین گفته می‌شود این مدل‌ها به دکمه جدیدی برای تصویربرداری به نام “Capture” مجهز خواهند بود که تجربه عکاسی را ارتقا می‌دهد.

با توجه به شایعات، به احتمال زیاد این مراسم در روز سه‌شنبه، ۱۰ سپتامبر برگزار می‌شود و فروش این محصولات جدید هم از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز خواهد شد. حتی در یکی از پوسترهای جعلی که به تازگی منتشر شده، همین تاریخ‌ها ذکر شده بود.

علاوه بر آیفون‌های جدید، انتظار می‌رود اپل در این مراسم اپل واچ سری ۱۰ را نیز معرفی کند که ظاهراً نمایشگر بزرگ‌تری دارد. همچنین شایعه شده که اپل ایرپادهای جدید سری ۴ را در دو نسخه مختلف ارائه خواهد داد که یکی از آن‌ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نخواهد داشت.

از دیگر محصولاتی که احتمالاً در این مراسم معرفی خواهند شد، مک‌بوک‌های جدید اپل با تراشه‌های M4 هستند. مارک گرمن اشاره کرده که اپل در حال آزمایش چهار نسخه مختلف از تراشه M4 برای این مک‌بوک‌ها است. با این حال، معمولاً اپل مک‌های جدید را هم‌زمان با آیفون‌های جدید رونمایی نمی‌کند، پس باید منتظر ماند و دید آیا امسال تغییری در این رویه رخ می‌دهد یا خیر.

به هر حال، برای طرفداران اپل، ماه سپتامبر همیشه پر از هیجان و انتظار است و امسال هم به نظر می‌رسد که هیچ تفاوتی نخواهد داشت!

از اپل بیشتر بدانید

آیفون ۱۶ پرو با رنگ جدید “تیتانیوم بیابانی” معرفی می‌شود

ویژگی‌های جدید آیفون ۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا