سامسونگ در همکاری با آدیداس از نسخه ویژه گلکسی بادز پرو رونمایی کرد

سامسونگ نسخه ویژه گلکسی بادز پرو – Galaxy Buds Pro Adidas Originals Special Pack را با هدف نمایش تلاش‌های محیط زیستی خود تولید کرده است.

نسخه ویژه گلکسی بادز پرو حاصل همکاری سامسونگ با آدیداس است و از تاریخ ۱۸ فروردین در کره جنوبی به فروش می‌رسد؛ با قیمتی معادل ۲۴۹ دلار!

بسته‌بندی سبز و سفید محصول علاوه بر بادها، حاوی یک کیس کلاه-مانند و یک کوپن ویژه برای خرید کتانی‌های Stan Smith آدیداس است.

با اتصال این گجت به گوشی‌های سامسونگ، یک تم سفارشی آدیداس ظاهر می‌شود. چیزهای سفارشی دیگری هم وجود دارد که می‌توانیم به لاک اسکرین، آیکون‌ها، صفحه تماس تلفنی و پیامک‌ها اشاره کنیم. یک آیکون برای دسترسی سریع به فروشگاه آنلاین آدیداس نیز به گوشی هوشمند اضافه خواهد شد.

کیس کلاه-مانند گلکسی بادز پرو از مواد پلاستیکی بازیافتی تولید شده است. همچنین پسماند پس از مصرف (PCM)، ۲۰ درصد از مواد اولیه این ایربادز را تشکیل می‌دهد.

یکی از مقامات سامسونگ، این پک ویژه را مناسب آن دسته از نسل جوان توصیف کرد که علاقه‌مند به محصولات پایدار و فشن هستند. او همچنین از تداوم همکاری کمپانی با برندهای مختلف برای تولید محصولات دوستدار محیط زیست در آینده خبر داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *