تبلت ۱۰ اینچی سامسونگ Galaxy Tab Active Pro در راه است

تبلت‌های اندرویدی در طول چند سال گذشته در زمینه فروش عملکرد خوبی نداشته‌اند و این موضوع همچنان ادامه دارد. اما کمپانی سامسونگ هنوز هم به بازار تبلت‌ها که اکنون در تسخیر اپل است اعتقاد داشته و براساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند به‌زودی شاهد عرضه یک تبلت رده‌بالا، میان‌رده و ارزان‌ قیمت از سوی این غول فناوری کره‌ای خواهیم بود.

در گزارش وب‌سایت GalaxyClub به نظر می‌رسد نام تبلت جدید سامسونگ از چهار بخش تشکیل شده باشد؛ در واقع شانس زیادی وجود دارد که دو دستگاه Galaxy Tab Active Pro و SM-T545 مربوط به یک محصول واحد باشند.

اگر این نشریه هلندی اطلاعات درستی را در اختیارمان قرار داده باشد، سومین نسل از تبلت‌های اندرویدی سامسونگ با بدنه مستحکم در سری Galaxy Tab Active هم اکنون در حال تولید است. این تبلت اندرویدی از نظر طراحی با نسخه‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ همین محصول شباهت‌هایی خواهد داشت. این تبلت‌ها از بدنه‌ای جمع‌وجور و نمایشگری ۸ اینچی برخوردار بوده‌اند اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد تولید یک تبلت ۱۰.۱ اینچی را داشته باشد. در واقع سامسونگ این‌بار از قربانی شدن قابلیت حمل در ازای بهره‌وری بالاتر و تجربه بصری لذت‌بخش‌تر هراسی ندارد.

samsung-galaxy-tab-active-2-1024x682-1000x666

باتوجه به نمایشگر بزرگتر، این تبلت ۱۰ اینچی مستحکم احتمالا Galaxy Tab Active Pro نام خواهد داشت؛ برندی که در ماه‌های گذشته در چند بازار کلیدی و مهم توسط کمپانی سامسونگ به ثبت رسیده و امیدوار است با استقبال کاربران مواجه شود. اوایل هفته‌ جاری بنچمارکی از یک تبلت اندرویدی با شماره مدل SM-T545 رویت شد که به احتمال زیاد می‌تواند معرف نسخه ارتقا یافته تبلت ۸ اینچی گلکسی تب اکتیو ۲ با شماره مدل SM-T395 باشد.

در خصوص مشخصات فنی Galaxy Tab Active Pro هنوز اطلاعات رسمی خاصی منتشر نشده اما احتمالا شاهد به‌کارگیری پردازنده قابل قبول اسنپدراگون ۷۱۰ و ۴ گیگابایت رم خواهیم بود. البته این سطح از مشخصات اصلا با چیزی که در تبلت رده‌بالای Galaxy Tab S5 انتظارش را می‌کشیم برابری نمی‌کند اما به هر حال خیلی بهتر از مشخصات ارایه شده در تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ به حساب می‌آید.

به هر حال این سری از تبلت‌های مستحکم در خانواده Active در واقع جدیدترین تلاش سامسونگ برای حفظ این برند محسوب می‌شود؛ برندی که محصولات آن در بخش گوشی‌های هوشمند دیگر نفس‌های آخرشان را می‌کشند. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ تبلت Galaxy Tab Active Pro را برای بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد کرد یا خیر، اما به هر حال این نخستین بار است که سامسونگ یک دستگاه با پسوند Pro را در این سری عرضه می‌کند و همین موضوع به تنهایی می‌تواند هیجان زیادی را به همراه داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *