معرفی بهترین های آلتیمیت تیم در FIFA 21

به نقل از ویجیاتو

اینکه مسی و رونالدو می‌توانند در آلتیمیت تیم FIFA 21 غوغا کنند امری بدیهی است. از طرفی شما نمی‌توانید چنین هزینه سنگینی برای خرید این بازیکنان را پرداخت کنید. درنتیجه بهترین گزینه این است که سراغ بازیکنانی جوان و پرقدرت بروید که می‌توانند آینده و حال تیم شما رو تضمین کنند. در این مطلب سراغ بهترین بازیکن های آلتیمیت تیم می‌رویم که هزینه سنگینی روی دستتان نمی‌گذارند و درعوض می‌توانند به شما کمک ویژه‌ای کنند.

Marcos Llorente

قیمت: ۳۵۰۰ سکه

مارکوس یورنته را می‌توان به عنوان نسخه اسپانیایی رود گلیت معرفی کرد. یک استایل shadow chemistry می‌تواند تضمین کند که Marcos Llorente همراه با مشخصات فوق‌العاده‌اش مانند سرعت ۹۶، دریبلینگ ۸۱، شوت ۷۴ و پاس‌کاری ۷۹ به تیمتان کمک شایانی می‌کند.

Adama Traore

قیمت: ۸۰۰۰ سکه

آدام ترائوره یکی از قدرتمندترین بازیکنان FIFA 21‌ است. سرعت ترائوره برابر با امباپه است اما قدرت بدنی‌اش حتی از فابینیو بازیکن لیورپول نیز بیشتر است. درواقع می‌توان از آدام ترائوره به عنوان یک کابوس برای خطوط دفاعی یاد کرد.

Dries Mertens

قیمت: ۴۰۰۰۰ سکه

Dries Mertens یکی از بهترین بازیکن های آلتیمیت تیم به شمار می‌رود که بسیاری از کاربران اصلا نمی‌شناسند. او قابلیت‌های تمام کنندگی ویژه‌ای دارد و تنها بدین خاطر که در لیگ برتر انگلستان بازی نمی‌کند نامش چندان به گوشتان نخورده. تعداد محدودی از مهاجمان FIFA 21 هستند که می‌توانند مانند Dries Mertens عمل کنند.

Leroy Sané

قیمت: ۵۰۰۰۰ سکه

انتقال Leroy Sané به بایرن مونیخ موجب شد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دنیا وارد بوندسلیگا شود. Leroy Sané یک تهدید جدی برای تمام خطوط دفاعی محسوب می‌شود. سرعت ۹۶، شوت ۸۱ و دریبلینگ ۸۵ موجب شده تا از او به عنوان یکی از بهترین بازیکن های آلتیمیت تیم نام ببریم.

Alphonso Davies

قیمت: ۳۶۰۰۰ سکه

Alphonso Davies مثل یک فراری در سمت چپ خط دفاعی می‌ماند. سرعت ۹۶ او را به یکی از سریع‌ترین بازیکنان FIFA 21 تبدیل کرده. اگر از استایل sentinel chemistry روی کارت Alphonso Davies‌ استفاده کنید قدرت دفاعی او ۱۱ امتیاز و فیزیک او ۷ امتیاز ارتقاء پیدا می‌کند.

Eder Militao

قیمت: ۹۵۰۰ سکه

Eder Militao در FIFA 20 فوق‌العاده بود و به نظر می‌رسد با تغییر خاصی در FIFA 21 مواجه نشده. Eder Militao با سرعت ۹۰ خود تبدیل به یکی از سریع‌ترین مدافعان میانی FIFA 21 شده که به خوبی می‌تواند مهاجمان رقیب را تعقیب کند.

Jadon Sancho

قیمت: ۱۵۰۰۰ سکه

Jadon Sancho یکی از بهترین دریبل‌زن‌های FIFA 21‌ محسوب می‌شود که برای این جایگاه مشخصات ویژه‌ای نیز دارد. متاسفانه سرعت Jadon Sancho در FIFA 21 به طرز عجیبی ۸۳ در نظر گرفته شده. اما می‌توانید با استفاده از استایل hunter chemistry سرعتش را تا ۹۳ ارتقاء دهید.

Alex Teixeira

قیمت: ۸۰۰ سکه

یکی دیگر از بازیکنان فوق‌العاده که شاید نامش به گوشتان نخورده باشد Alex Teixeira است. مشخصات فوق‌العاده‌ای که Alex Teixeira دارد را با قیمت اندکش مقایسه کنید تا متوجه شوید برای به خدمت گرفتن او اصلا نباید زمان را هدر دهید.

Quincy Promes

قیمت: ۸۰۰ سکه

درنهایت به Quincy Promes می‌رسیم که بخاطر محدود بودن استایل‌های chemistry‌اش تنها به قیمت ۸۰۰ سکه قابل خرید است. اما مشخصات ویژه این بازیکن موجب شده تا به یکی از بهترین بازیکن های آلتیمیت تیم FIFA 21 تبدیل شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *