بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله اندرویدی برای بازیابی فایل‌های پاک شده

از اپ‌های سطل زباله‌ای که در گوگل پلی استور در دسترس قرار دارند می‌توان برای ایمن کردن داده‌ها از پاک شدن‌های تصادفی و ناگهانی توسط خودتان یا دیگران استفاده کرد. در این مقاله، ۵ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌های سطل زباله اندرویدی را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

۵ اپلیکیشن برتر سطل زباله برای اندروید در سال ۲۰۱۹

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 6

۱- اپلیکیش سطل زباله Dumpster برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 1

نرم‌افزار Dumpster یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید است. یکی از نکات مثبت Dumpster ذخیره موقت هر چیزی است که از روی فضای حافظه دستگاه خود پاک می‌کنید. اپلیکیشن سطل زباله Dumpster برای اجرا روی گوشی‌های اندرویدی نیازی به دسترسی به روت ندارد.

۲- اپلیکیش سطل زباله DiskDigger برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 2

نرم‌افزار DiskDigger یکی دیگر از اپلیکشن‌های سطل زباله است که می‌توانید روی دستگاه‌های اندروید استفاده کنید. با این‌که DiskDigger روی هر دو مدل گوشی‌های روت شده و روت نشده کار می‌کند، اما بهترین حالت استفاده از آن بر روی دستگاه اندرویدی روت شده است. اپلیکیشن سطل زباله DiskDigger مانند Dumpster تمام فایل‌هایی که از روی دستگاه اندروید پاک می‌کنید را ذخیره می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت اپلیکیشن سطل زباله DiskDigger سرویس ذخیره‌ساز کلاود است که به‌کاربران اجازه می‌دهد تا از سرویس کلاود اپلیکیشن سطل زباله DiskDigger برای ذخیره فایل‌های پاک شده استفاده کنند.

۳- اپلیکیش سطل زباله Recycle Master برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 3

یکی دیگر از نرم‌افزارهای فوق‌العاده سطل زباله برای اندروید Recycle Master نام دارد. اپلیکیشن Recycle Master یک بکاپ از تمام چیزهایی که از روی دستگاه اندروید خود پاک می‌کنید را تهیه می‌کند. این اپلیکیشن شباهت زیادی به اپلیکیشن سطل زباله Dumpster دارد. رابط کاربری بسیار ساختار یافته و ساده از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن سطل زباله Recycle Master است.

۴- اپلیکیش سطل زباله Cx File Explorer برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 4

نرم‌افزار Cx File Explorer یک اپلیکیشن مدیریت فایل بسیار مجهز برای گوشی اندروید است که شامل ویژگی سطل زباله هم می‌شود. در واقع، Cx File Explorer در داخل خود سطل زباله را به‌صورت پیش‌ساخته دارد. یعنی هر فایلی که با استفاده از اپلیکیشن Cx File Explorer پاک کنید در پوشه Recycle Bin ذخیره می‌شود. پس کاربران می‌توانند با اپلیکیشن سطل زباله Cx File Explorer فایل‌هایی که به‌صورت تصادفی پاک شده‌اند را بازیابی کنند.

۵- اپلیکیش سطل زباله File Commander برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های سطل زباله برای اندروید فایل‌های پاک شده را بازیابی کنید 5

یکی از ابزارهای فوق‌العاده و پر امتیاز که برای سطل زباله روی دستگاه‌های اندروید استفاده می‌شود File Commander است. یک فایل منیجر مجهز که دارای واسط تمیز و ساده برای استفاده است. ویژگی سطل زباله File Commander به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی که به‌صورت تصادفی پاک شده‌اند را بازیابی کنند. هرچند که ویژگی سطل زباله فقط در نسخه پرمیوم File Commander در دسترس است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *