ارائه قابلیت تماس تصویری برای نسخه دسکتاپ واتس اپ

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

برنامه واتس‌اپ قصد دارد عملکرد تماس را برای نسخه دسکتاپ و نسخه وب خود راه اندازی کند. طبق گزارشی که وب‌سایت WABetaInfo منتشر کرده این به روزرسانی به کاربران اجازه می دهد تماس صوتی و ویدئو چت انجام دهند. برنامه واتس‌اپ مدت‌هاست که به کاربران خود امکان تماس صوتی و تصویری را داده است و اکنون قصد دارد این امکان را برای کاربران نسخه دسکتاپ و دریافت کنندگان سرویس وب‌سایت واتس‌اپ به زودی فراهم کند.

اسکرین شات هایی از نسخه آتی واتس‌اپ وب نشان می دهد یک گزینه پاپ آپ با گزینه رد یا قبول تماس افزوده می شود. هنوز مشخص نیست تماس های ویدئویی، مشابه نسخه موبایل است یا خیر. واتس‌اپ اعلام کرد امکان چت صوتی و تصویری برای کاربران دسکتاپ و وب‌سایت فراتر از برنامه تلفن همراه خواهد بوده و درحال توسعه است.


پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری دسکتاپ جایگزین چه برنامه‌هایی می‌شود؟
پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری دسکتاپ، برنامه واتس‌اپ را یک قدم به استقلال از اتصال به تلفن‌های هوشمند خود نزدیک می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی برای کاربران در دسترس قرار بگیرد.اما زمانی که این ویژگی فعال شود، کاربران واتس‌اپ در آینده بدون نیاز به ورود به سیستم یا اتصال از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود، می‌توانند از این برنامه به عنوان یک گزینه برای برنامه‌های Skype و Zoom در دسکتاپ استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *