YouTube حالا آمار لایک و بازدید را به‌صورت آنی نمایش می‌دهد

یوتیوب قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که براساس آن شمارنده‌ی لایک و بازدید در پایین ویدیو‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

گوگل نمایش تعداد لایک و بازدید را در یوتیوب تغییر می‌دهد تا هنگام مشاهده‌ی یک ویدیو به صورت آنی به‌روز شوند. با این بروزرسانی اگر در حال تماشای یک ویدیو در این پلتفرم باشید، تعداد لایک‌ها و بازدیدها در حین مشاهده‌ی کلیپ تغییر خواهند کرد و انیمیشن جالبی از شمارشگر اعداد را نشان می‌دهد. حتی اگر به یک اپلیکیشن دیگر سوئیچ کنید و دوباره به یوتیوب بازگردید، این اعداد با نمایش انیمیشنی جذابی تغییر خواهند کرد.

یکی از کاربران این ویژگی را مشاهده کرده و با انتشار در Reddit نوشته است که: «من در حال تماشای یک ویدیو بودم و مدام حواسم به یک انیمیشن پرت می‌شد که در آن شمارنده‌ی لایک و بازدید اعداد جدیدی نمایش می‌دهند و می‌خواهم آن را غیرفعال کنم.»

کاربران دیگری نیز با انتشار پست‌های مختلف نظرات مثبت و منفی خود را در مورد این ویژگی جدید یوتیوب ارائه دادند؛ اما به نظر می‌رسد عده‌ای با این ویژگی یوتیوب غافلگیر شده‌اند و انتظار چنین چیزی را از گوگل نداشتند و به دنبال غیرفعال کردن این ویژگی جدید هستند.

به نظر می‌رسد این ویژگی با تعداد محدودی از کاربران یوتیوب در سطح جهان در حال آزمایش است و شاید به‌زودی برای همه‌ی کاربران منتشر شود.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط