YouTube با این قابلیت جدید گیمرها را هدف می‌گیرد

کاربران یوتیوب پریمیوم اکنون می‌توانند درکنار تماشای بدون تبلیغات ویدئوها، در این سرویس بازی کنند.

مدت کوتاهی پس از آغاز سخت‌گیری یوتیوب به مسدودکننده‌های تبلیغات، این پلتفرم برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس پریمیوم پولی‌اش به‌اشتراک گذاشت تا مردم را به پرداخت هزینه برای YouTube با این قابلیت جدید گیمرها را هدف می‌گیردترغیب کند. بنابراین، پس از پرداخت هزینه‌‌ی اشتراک نه‌تنها دیگر از تبلیغات خبری نیست؛ بلکه اکنون به برخی ویژگی‌های جالب مثل تب Playables نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

براساس اطلاعیه‌‌ی رسمی، Playables بخشی مستقل در اپلیکیشن یوتیوب در گوشی یا مرورگر در لپ تاپ و دسکتاپ است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های آرکید را اجرا کنید. در‌حال‌حاضر، برخی از کاربران پریمیوم اعلانیه‌هایی را از یوتیوب دریافت کردند و می‌گویند که اکنون می‌توانند ازطریق تنظیمات، این گزینه را فعال کنند.

هنگامی‌که به تب Playables بروید، می‌توانید یکی از ۳۷ بازی موجود را اجرا کنید که یکی از آن‌ها Angry Birds Showdown است. نکته‌ی مثبت این است که به دانلود هیچ چیزی نیازی ندارید و تمام بازی‌ها روی مرورگر دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل YouTube با این قابلیت جدید گیمرها را هدف می‌گیرداجرا می‌شوند.

ما شاهد رویکرد مشابه نتفلیکس بوده‌ایم؛ اما باید ببینیم که آیا این رویکرد به خوبی پیش می‌رود یا خیر. در‌واقع، حتی یوتیوب هم از این موضوع مطمئن نیست. این شرکت می‌گوید که سرویس جدیدش تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین ۱۴۰۳) در‌دسترس خواهد بود و احتمالاً بعد از آن تصمیم خواهد گرفت که این بخش جدید را حفظ کند یا خیر.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط