OPPO پرنورترین نمایشگر صنعت موبایل را وارد گوشی Realme GT5 می‌کند

طبق گزارشی جدید، گوشی ریلمی GT5 Pro به یکی ار پرنورترین نمایشگرهای جهان مجهز خواهد شد که سطح روشنایی آن می‌تواند حتی به ۳۰۰۰ نیت برسد.

ریلمی خود را برای عرضه‌ی گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده‌ی خود، یعنی GT5 Pro، آماده می‌کند. در روزهای اخیر، این شرکت آزمایش برخی از ویژگی‌های دستگاه مذکور را آغاز کرده است و اکنون اطلاعاتی درباره‌ی نمایشگر آن در دست داریم.

ژو چی چیس، مدیر ارشد فناوری ریملی، با انتشار پستی در Webio تأیید کرد که سطح روشنایی نمایشگر GT5 Pro حداکثر به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. او می‌گوید که مشخصات گوشی ریلمی ارتقای چشمگیری خواهد یافت و از‌نظر صفحه‌نمایش، از همتایان خود پیشی خواهد گرفت.

انتظار می‌رود GT5 پرو به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل مجهز شود. طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه از صفحه‌نمایش خمیده‌ی ساخت BOE با حاشیه‌های بسیار باریک بهره خواهد برد.

به‌لطف گواهی TENAA، اکنون اطلاعات بیشتری از مشخصات ریلمی GT5 پرو داریم. این گوشی از پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 3 و دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار ریلمی GT5 پرو می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور را نمی‌دانیم؛ اما طبق گزارش‌های اخیر، اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط