MSI هم آونگی شد

بعد از برندهای معتبر تایوانی مثل ای‌دیتا، دی‌لینک و ایسوس، این بار MSI هم آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کرد. این همکاری در راستای عملکرد درخشان آونگ در بازار ایران و ارائه خدمات پس از فروش قابل اطمینان به مشتریان شکل گرفته است.

شرکت MSI در زمینه راهکارهای گیمینگ، تولید محتوا، کسب‌وکار، بهره‌وری و AIoT پیشتاز محسوب می‌شود. این شرکت تایوانی با بهره‌گیری از تیمی توانمند در بخش تحقیق و توسعه و ارائه نوآوری‌های هماهنگ با نیاز مشتری، به یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری تبدیل شده است.

MSI در سراسر جهان حضور فعالی دارد و در حال حاضر نماینده‌های فروش محصولات این شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. ارائه گزینه‌های متنوع در حوزه لپ‌تاپ‌ها، کارت‌های گرافیک، مانیتور، مادربرد، دسکتاپ‌های آماده، لوازم جانبی، سرور‌ها، IPC، لوازم‌خانگی رباتیک و سیستم‌های تلماتیک و اطلاع‌رسانی در خودروها، از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت هستند.

این شرکت در حال حاضر جدیدترین مادربردهای سازگار با چیپست‌های نسل جدید مانند Z590 اینتل و X570 AMD را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، کارت‌های گرافیکی و لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

در تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا بین دو شرکت MSI و آونگ به امضا رسیده است، آونگ از این پس محصولات این شرکت تایوانی را با خدمات پس از فروش معتبر در دسترس مشتریان ایرانی قرار خواهد داد. بر این اساس، کاربران می‌توانند محصولات MSI را با گارانتی ۳ ساله‌ و خدمات متمایز آونگ خریداری کنند. این محصولات شامل آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات MSI شامل کارت‌های گرافیک و مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل و AMD می‌شود.

MSI انواع کارت گرافیک با راهکارهای خنک‌سازی انحصاری و پیشرفته را در دسترس گیمرها و تولیدکنندگان محتوا قرار داده است. علاوه بر این، مادربردهای این شرکت در سه رده اصلی گیمینگ، تولید محتوا و حرفه‌ای تولید می‌شود.

گیمرها و تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا از این پس می‌توانند کارت‌های گرافیک قدرتمند و نسل جدید سری GeForce RTX 3000 انویدیا یا آخرین مادربردهای تولید شده توسط MSI با قابلیت پشتیبانی از چیپست‌های Intel Z590 و AMD X570 را با خیال راحت و با خدمات پس از فروش معتبر آونگ خریداری کنند.

اکنون با عرضه این محصولات در کنار دیگر محصولات سخت‌افزاری مثل رم و SSD توسط آونگ، می‌توانید سیستم رویایی خود را بدون نگرانی در مورد گارانتی و با بیشترین میزان خدمات پس از فروش تهیه کنید. چرا که آونگ با گارانتی MSI و در اختیار داشتن شبکه‌ای منسجم از نماینده‌ها، خدمات پس از فروش را با شعارِ «آونگ، گارانتی بی‌رقیب» به تمامی مشتریان خود ارائه داده و تجربه‌ای متفاوت از گارانتی برای شما خلق خواهد کرد.

منبع:ITresan

آموزش دوره مایکروسافت 

مطالب مرتبط