Honor جدی‌تر از قبل به بازار گوشی‌های تاشدنی هجوم می‌برد

Honor قصد دارد سال آینده، مجموعه‌ای جدید از گوشی‌های تاشدنی را روانه‌ی بازار کند؛ ازجمله مدلی برای رقابت با Galaxy Z Flip سامسونگ.

یک افشاگر در Weibo، مشخصات باتری یکی از گوشی‌‌های تاشدنی آینده‌ی آنر را به همراه شمار دیگری از محصولات این شرکت که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌‌ریزی شده‌اند، فاش کرد.

آنر، گوشی هوشمند Magic Vs 2 را به عنوان جدیدترین دستگاه تاشدنی خود در ماه اکتبر (مهر و آبان) عرضه کرد. Digital Chat Station، اطلاعاتی کلیدی در مورد آنر مجیک فلیپ آینده و خط تولید گوشی‌های تاشو آنر در سال ۲۰۲۴ فاش کرده است.

آنر محصولات تاشدنی را با فرم‌فکتور کتابی مشابه گلکسی زد فولد ۵ و نام Magic V عرضه می‌کند؛ Magic Flip اولین گوشی هوشمند تاشو آنر با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ خواهد بود.

علاوه‌بر این، آنر در حال برنامه‌ریزی برای معرفی سه گوشی هوشمند جدید با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است که شامل Magic Flip می‌شود. این تاشدنی جدید دارای طراحی جمع‌وجور خواهد بود. گزارش شده که این دستگاه تاشو Honor V Purse 2 نامیده می‌شود.

گوشی مجیک فلیپ دارای باتری دو بخشی است که ظرفیت کل ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت را برای آن به‌ارمغان می‌‌آورد. اگر این گزارش درست باشد، Magic Flip در بین گوشی‌های فلیپ موجود، بیشترین ظرفیت باتری را خواهد داشت.

همچنین اعلام شده که آنر در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی‌های جدید مانند اتصال ماهواره‌ای و دیافراگم متغیر به گوشی‌های پرچم‌دار نسل بعدی خود است. قیمت گوشی آنر که در سال آینده معرفی می‌شود هنوز مشخص نیست.

Honor Magic V3 به احتمال زیاد از پردازنده پرچم‌دار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط