اخبار جدیدتکنولوژی

مک‌ بوک پرو M4 با قیمت ۷۵۰۰ دلار در روسیه!!

فروش مک‌ بوک پرو M4 با قیمت نجومی

به تازگی، مک‌ بوک پرو M4 در یک فروشگاه روسی با قیمت چشمگیر ۷۵۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده است، که به دلیل دسترسی زودهنگام به این محصول پرچمدار توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول هنوز به طور رسمی توسط اپل معرفی نشده است و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این لپ‌تاپ با همان مشخصاتی که در ویدیوی جعبه‌گشایی اخیر یک یوتیوبر روسی مشاهده شد، اکنون در مارکت‌پلیس Avito با قیمت ۷۲۰,۰۰۰ روبل (معادل حدود ۷,۴۷۷ دلار) عرضه شده است.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط Wccftech، این مدل مک‌ بوک پرو M4 دارای تراشه جدید M4 با پردازنده ۱۰ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی ۱۰ هسته‌ای است. همچنین، این لپ‌تاپ مجهز به ۱۶ گیگابایت رم یکپارچه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD می‌باشد. آنچه این معامله را جالب‌تر می‌کند، موجود بودن ۲۰۰ دستگاه از این لپ‌تاپ در انبار توسط فروشنده ناشناس است که احتمالاً به دلیل تأخیر در عرضه رسمی جهانی، این محصول را با قیمتی بالاتر از حد معمول به فروش گذاشته است.

گزارش‌ها و شایعات نشان می‌دهند که اپل به‌زودی، احتمالاً در نوامبر، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو را در اندازه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچ معرفی خواهد کرد. آخرین بازطراحی مک‌بوک پروها به سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد، اما به نظر می‌رسد امسال تغییری در طراحی ظاهری ایجاد نخواهد شد و اپل همچنان بر استفاده از نمایشگرهای LCD فعلی ادامه خواهد داد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، نمایشگرهای OLED حداقل تا سال ۲۰۲۶ به مک‌بوک‌ها نخواهند رسید.

علاوه بر مک‌ بوک پرو M4، انتظار می‌رود که اپل از آی‌مک و مک مینی‌های جدید با تراشه‌های M4 نیز رونمایی کند. به ویژه مک مینی جدید ممکن است با پنج پورت USB-C عرضه شود که ارتقای مهمی نسبت به مدل‌های قبلی محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی :

خودرو برقی پراید به نام PridEV توسط تیم کیا با شتاب ۸ ثانیه ای

رد شایعه خالی بودن اسکله‌های بندر شهید رجایی از کشتی‌

آیفون SE 4 و آیپد ایر جدید احتمالا اوایل ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا