اخبار جدیدشبکه اجتماعینرم افزار

تیک تاک اکانت رسانه های روسیه را حذف میکند.

 

علت حذف اکانت رسانه ها در تیک تاک

تیک تاک، حساب‌های مرتبط با رسانه‌ های روسیه را به دلیل نقش داشتن در «عملیات‌های نفوذ پنهان» برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حذف کرده است.

این اقدام پس از اعلام متا برای مسدودسازی حساب‌های رسانه‌های دولتی روسیه صورت گرفت. تیک‌تاک اعلام کرد که حساب‌هایی مرتبط با TV-Novosti، مانند راشا تودی (RT) و رسانه‌های دیگر مانند Rossiya Segodnya، RIA Novosti و اسپوتنیک را حذف کرده است. قبلاً این حساب‌ها در اروپا و بریتانیا محدود شده بودند، اما اکنون به طور کامل مسدود شده‌اند و محتوای آن‌ها دیگر قابل مشاهده نیست.

اسپوتنیک در واکنش به این اقدام اعلام کرد که با این محدودیت، کاربران و دنبال‌کنندگان آن‌ها دیگر نمی‌توانند از اخبار و دیدگاه‌های این رسانه درباره مسائل ژئوپلیتیک مطلع شوند. دولت ایالات متحده نیز پیش‌تر تحریم‌هایی را علیه رسانه‌های روسی وضع کرده و ادعا کرده بود که این رسانه‌ها در حال اجرای عملیات‌های اطلاعاتی برای نفوذ و تأثیرگذاری در انتخابات و سیاست‌های جهانی هستند.

این اقدامات نشان‌دهنده تشدید تلاش‌های شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با نفوذ رسانه‌های دولتی روسیه در فضای آنلاین، به ویژه در آستانه انتخابات آمریکا است.

مطالب پیشنهادی

واکسن سرطان مدرنا ساخته شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا