یوتیوب شورتس موفق شد بیش از ۵ تریلیون بازدید جمع‌آوری کند

یوتیوب شورتس در کمتر از ۲ سال بیش از ۵ تریلیون بازدید جمع‌آوری کرده است.

به‌لطف ظهور شبکه‌های اجتماعی‌ مانند تیک تاک، چند سالی است که ویدئوهای کوتاه دنیای مجازی را در دست گرفته‌اند. در‌این‌میان، یوتیوب نیز به‌سراغ توسعه‌ی بخشی برای ویدئوهای کوتاه رفت و یوتیوب شورتس را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. براساس آمار به‌دست‌آمده، تولیدکنندگان محتوا موفق شده‌اند میزان بازدید ویدئوهای کوتاه پلتفرم مذکور را به بیش از ۵ تریلیون برسانند.

به‌گزارش ۹to5google، سوزان ووجیچیکی، مدیرعامل یوتیوب، امروز با انتشار پستی اولویت‌های این پلتفرم برای سال ۲۰۲۲ را بیان کرد که از آن‌ها می‌توان به توسعه‌ی برخی از ویژگی‌های خرید، مسائل مربوط به NFT و… اشاره کرد. در‌کنار این افشاگری‌ها، وی همچنین اعلام کرد YouTube Shorts توانسته است تاکنون بیش از ۵ تریلیون بازدید جمع‌‌آوری کند. ووجیچیکی می‌گوید:

افراد بیشتری درمقایسه‌با قبل در یوتیوب محتوا تولید می‌کنند. در سرتاسر پلتفرم، ازجمله شورتز، شاهد حرکت هستیم. اکنون به ۵ تریلیون بازدید در Shorts رسیده‌ایم!

با‌‌توجه‌‌‌به اینکه یوتیوب شورتس، حدود دو سال پیش از هند شروع به کار کرد، مطمئناً این آمار بسیار چشمگیر است. این بخش جدید به‌قدری معروف شده که دیگر کمتر کسی در فضای مجازی با آن آشنا نیست. در پست ووجیچیکی، توضیحات بیشتری درباره‌ی یوتیوب شورتس داده می‌شود و او وعده می‌دهد قرار است قابلیت Remix در آینده گسترش یابد.

 

منبع: زومیت

آموزش عصر رایان شبکه

مطالب مرتبط