گوگل تصاویری از نسخه جدید پلی استور برای محصولات مجهز به نمایشگرهای بزرگ منتشر کرد

گوگل در پستی اعلام کرده که پلی استور در سال آینده میلادی تغییراتی خواهد داشت تا برای صفحات نمایش بزرگ‌تر بهینه‌تر شود.

گوگل از سال آینده میلادی برنامه‌های جدیدی برای پلی استور دارد. این شرکت احتمالا پیش از عرضه تبلت پیکسل در حال کار روی طراحی جدید فروشگاه اپلیکیشن‌های خود است و این پلتفرم را برای صفحات بزرگ‌تر آماده می‌کند. به‌علاوه، بهینه‌سازی‌هایی برای دسترسی به اپ‌های کروم‌بوک اعمال شده است.

گوگل به تازگی از قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدی برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرده که به نمایش محصولات آن‌ها در پلی استور دستگاه‌های مختلف کمک می‌کنند. این امکانات ظاهرا برای توسعه‌دهندگانی مفید است که می‌خواهند محتواهای اپلیکیشن‌های خود از جمله توضیحات، تصاویر، اسکرین‌شات‌ها و ویدیوها را در دستگاه‌های متفاوت نظیر گوشی‌ها، دستگاه‌های تاشو، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و تلویزیون‌ها به درستی به نمایش بگذارند.

گوگل پلی استور تبلت‌ها از سال آینده عمومی می‌شود

یکی از تغییرات مهم پلی استور با در نظر گرفتن دستگاه‌های بزرگ‌تر اعمال می‌شود. همان‌طور که در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت گفته شد، اهالی ماونتین ویو می‌خواهند به طور کامل پلی استور را متناسب با نیاز صفحات بزرگ بازطراحی کنند. تصاویری که حالا برای اولین بار از این ظاهر جدید منتشر شده، نشان می‌دهند که فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل چه شکلی خواهد شد. این نسخه جدید قرار است از سال آینده میلادی در دسترس قرار بگیرد.

گوگل همچنین دستورالعمل‌های کیفیت محتوا را برای این صفحات بزرگ‌تر به‌روز کرده است. بر این اساس، توسعه‌دهندگان حالا حتی می‌توانند تا هشت اسکرین‌شات از برنامه خود را با نسبت متداول ۱۶:۹ به اشتراک بگذارند.

گوگل تصاویری از نسخه جدید پلی استور برای محصولات مجهز به نمایشگرهای بزرگ منتشر کرد

در خصوص گوشی‌های هوشمند، پلی استور همچنان در صفحه خانگی خود اجازه می‌دهد کاربر بتواند اپ‌ها را بر اساس دستگاه مقصد از صافی رد کند. ولی یک صافی جدید هم برای بخش نتایج جستجو در نظر گرفته شده که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این صافی اجازه می‌دهد فقط نتایجی نشان داده شود که با دستگاه شما سازگار است.

گوگل می‌گوید آن‌ها متعهدند که قابلیت‌های پلی استور را به‌صورت مداوم بهتر و بهتر کنند و امیدوارند که این ویژگی‌های جدید به نمایش بهتر برنامه‌ها در این فروشگاه کمک کنند.

منبع:دیجیاتو

مطالب مرتبط