گوگل با انتشار تصاویری، رنگ‌بندی کامل پیکسل ۷ و ۷ پرو را به نمایش گذاشت.

گوگل علاوه بر انتخاب نام تجاری «گوگل تنسور G2» برای نسل دوم تراشه تنسور خود که اخبار مربوط به آن اخیرا منتشر شده بود، اکنون رنگ‌بندی گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو را نیز به‌طور کامل به نمایش گذاشته است.

لندینگ پیج گوشی‌های سری پیکسل‌ ۷ اولین بار در ماه مه معرفی شد و در آن زمان گوگل ویدیوهایی را تحت عنوان «اولین نگاه» از گوشی‌های خود به نمایش گذاشت. حالا این صفحه، پیکسل ۷ و ۷ پرو را در سه گزینه رنگی خود نشان می‌دهد. هرچند در گذشته نیز عکس‌هایی از این دستگاه‌ها در رنگ‌های مختلف منتشر شده بود، اما تصاویر جدید، پنل پشتی آن‌ها را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

رنگ‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو

دو گزینه رنگی Obsidian (مشکی) و Snow (سفید) در هر دو گوشی جدید گوگل به صورت یکسان دیده می‌شود. البته نوار مخصوص دوربین پیکسل ۷ پرو از نظر طراحی تغییراتی دارد و مانند کناره‌های آن، نسبت به نسخه اصلی شیک‌تر است.

پیکسل ۷ کوچکتر از حالت مات استفاده می‌کند که باعث می‌شود در این تصاویر، نوار لبه‌های دستگاه نسبت به پیش‌نمایش‌های اصلی که در گذشته منتشر شده بود، خمیده‌تر به نظر برسد. همچنین این دستگاه دارای رنگ دیگری به نام Lemongrass (سبز کم‌رنگ) است که در آن، نوار دوربین به شکل برنزه دیده می‌شود.

در همین حال، دستگاه بزرگ‌تر دارای رنگ منحصر‌به‌فردی تحت عنوان Hazel (سبز پررنگ) است که باعث می‌شود لبه‌ها و نوار مخصوص دوربین آن به رنگ طلایی و براقی دیده شوند.

نکته قابل‌توجهی که در این عکس‌ها دیده می‌شوند، نوار آنتن است که در مرکز لبه بالایی هر دو گوشی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

گوگل در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) با برگزاری رویدادی، به‌صورت کامل از گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو رونمایی خواهد کرد. ساعت هوشمند پیکسل واچ دیگر محصولی است که در این مراسم توسط غول فناوری معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط