گوچی از نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۱۰ هزار دلار رونمایی کرد

مایکروسافت و برند لوکس گوچی در یک همکاری مشترک دست به تولید نسخه گران قیمتی از ایکس باکس سری ایکس زده‌اند که چند روز دیگر با قیمت ۱۰ هزار دلار و فقط در ۱۰۰ نمونه فروخته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت رسمی گوچی، این شرکت در اولین همکاری خود با مایکروسافت، کنسول ایکس باکس سری ایکس را با الگوهای خاصی تزئین کرده و آن را در چمدانی ویژه با المان‌های طراحی این شرکت می‌فروشد. باندل ۱۰ هزار دلاری گوچی شامل خود کنسول، دو کنترلر بی‌سیم و یک چمدان لوکس می‌شود. این محصول همچنین با اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت به دست خریدار می‌رسد.

کنسول و چمدان دارای طرح معروف لوزی شکل گوچی هستند که الگوی دوگانه حرف G را نشان می‌دهند. این دو حرف با توجه به حروف اول «گوچیو گوچی» و Good Game انتخاب شده‌اند. در چمدان مخصوص گوچی جایگاه خاصی برای کنترلرها و خود کنسول در نظر گرفته شده تا با صرف ۱۰ هزار دلار بتوانید ایکس باکس سری ایکس را در سفرها همراه خود جابه‌جا کنید.

کنترلرها هم با دو نوار به رنگ‌های آبی و قرمز تزئین شده‌اند تا یادآور طراحی‌های گوچی باشند. ایکس باکس گوچی از ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان از طریق وب‌سایت گوچی و فروشگاه‌های برگزیده این شرکت عرضه می‌شود. همان‌طور که گفتیم، این محصول عرضه محدودی خواهد داشت و فقط در ۱۰۰ مدل به دست علاقه‌مندان ثروتمند می‌رسد.

گوچی تنها برند دنیای مد و فشن نیست که به دنیای بازی‌های ویدیویی وارد شده. پیش‌تر برند «لویی ویتون» در سال ۲۰۱۹ اسکین‌هایی را برای بازی League of Legends طراحی کرده بود و «بالینسیاگا» نیز همکاری‌هایی با اپیک گیمز برای خلق یک دنیای کامل در داخل بازی فورت‌نایت داشت.

علاوه بر این، ساخت ایکس باکس اولین تجربه گوچی در دنیای گیمینگ نیست. این شرکت در گذشته برای VRChat و Roblox کفش‌های اسنیکر مجازی طراحی و برای Roblox یک باغ مجازی با تم محصولات خود طراحی کرده بود.

منبع:Digiato

آموزش دوره +Network

مطالب مرتبط